Jump to content
Annons

Död materia


fogden2000

Recommended Posts

Annons
denton (oregistrerad)
Detta är endast död materia,lär dig spela.Men Du kanske går i mellanstadiet !? 😆

? 😱

Håller med föregående talare! 😆

Jag med 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta är endast död materia,lär dig spela.Men Du kanske går i mellanstadiet !? 😉

Det här tycker jag var alldeles förträffligt obegripligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och ämnet är vad? 😆

Jojo men jag har en slags förkärlek till skittrådar! Då kan man ta upp sådant som inte relaterar till någonting. T ex:

Sveriges äldre generationer håller en enorm mängd kunskap som bör spridas inom generationsgrupperna, men även över generationsgränserna. I dagens stressade samhälle har kortsiktig kunskap blivit högre värderad än den kunskap som byggts upp genom livserfarenhet. I informationssamhället räcker det inte med information, man behöver kunskap och visdom för att fatta besluten som kan komma i livet. Detta kan den som har livserfarenhet delge andra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jojo men jag har en slags förkärlek till skittrådar! Då kan man ta upp sådant som inte relaterar till någonting.

Word.

Elvis Presley died in August 1977. At the time of his death there were 3 known Elvis impersonators. Today there are over 50,000. If that figure continues to grow at its present rate, by the year 2012 one out of four people on the planet will be an Elvis impersonator.

Link to comment
Dela på andra sajter

antimateria är väl ändå inte död!

Vore den det vore vi döda tror jag 😛

Inte fan vet jag! 🙂

Vad är antimateria till och börja med? Trodde det bara var fantasier 😄

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

antimateria är väl ändå inte död!

Vore den det vore vi döda tror jag  😛

Inte fan vet jag! 🙂

Vad är antimateria till och börja med? Trodde det bara var fantasier 😄

/Daniel

ehm, kom på att antimateria nog är död om man nu räknar det som avsaknad av liv. alltså som djur å dylikt...

Antimateria är faktiskt väldigt verkligt. du har ju te.x. Antiprotoner och positroner å stuffs...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...