trancer Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 LÅTNAMN: Ta min hand ARTIST/GRUPP: Marcus Persson (Perrra) GENRE: Dansband LÅTLÄNGD: 2:28 KOMPOSITÖR: Perrra PRODUCENT: Perrra EV. MEDVERKANDE: Perrra INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: Mp3 STORLEK: 3:40 STATUS: Så klar den nånsin kommer bli typ. Your browser does not support the HTML5 audio tag Jaha ja 🙁 Fick en kuslig idé i morses, att försöka använda samtliga instrument jag har i studion.. ÄVEN munspel och blockflöjt! hahah. Jag har spelat munspel 5 gånger i mitt liv, detta va den 5:e .. så ha ett jävla överseende med munspels spelandet, för jag är INTE vass på det Och... Med tanke på alla audiospår, så är mixen lite halvkass men det skiter jag i 😎 Låten är gjord på 2 timmar, med mkkkkkt glimt i ögat! EnJoY! /Perrra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Så vilket nummer i ordningen är det här? 7? 8? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 16 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 16 oktober 2005 8:e men jag har ju legat av mig hoho /Perrra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Hahaha. Fantastiskt roligt. Inte din bästa, men inte dum alls för det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Väldigt snyggt, tycker jag! dansband is tha shit, för fan! Bra munspe! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 16 oktober 2005 Dela Postat 16 oktober 2005 Du är helt klart duktig på att göra dansband! Däremot var sången inte lika bra som i de tidigare låtarna... Är du kanske förkyld? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 16 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 16 oktober 2005 blev lite för mkt öl igår /Perrra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 16 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 16 oktober 2005 inga mer som älskar dansband :/// 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nad Postat 17 oktober 2005 Dela Postat 17 oktober 2005 (redigerat) Viking Line skulle vara STOLTA och få ha Dig som estradeaur! Härligt töntigt så jag önskar jag var där och dansade med nån ful svettluktande kärring på 55+ Jo jag hör glimten och den är döcharmig! Du vet vad Du gör och det är det som får det hela att funka. Kram påre! Redigerat 17 oktober 2005 av Nad Sylvan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 17 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 17 oktober 2005 Viking Line skulle vara STOLTA och få ha Dig som estradeaur!Härligt töntigt så jag önskar jag var där och dansade med nån ful svettluktande kärring på 55+ Jo jag hör glimten och den är döcharmig! Du vet vad Du gör och det är det som går det hela att funka. Kram påre! haha... tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nelerion Postat 17 oktober 2005 Dela Postat 17 oktober 2005 Dansband åt folket! 😆 Det är inte så att dom 5 gångerna du spelat Munspel, så har du spelat en vecka i stöten? Tycker det var bra spelat [Detta kommer från en som har spelat 3 gånger - där 'gång' är 3-minutersintervall 🙂 ] Din egna röst sätter en ordentlig prägel! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berch Postat 17 oktober 2005 Dela Postat 17 oktober 2005 (redigerat) Hur kul som helst! Lyssnade med ett stort leende 🙂 Edit: det vanliga - stavning Redigerat 17 oktober 2005 av berch Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 17 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 17 oktober 2005 Dansband åt folket! 😆 Det är inte så att dom 5 gångerna du spelat Munspel, så har du spelat en vecka i stöten? Tycker det var bra spelat [Detta kommer från en som har spelat 3 gånger - där 'gång' är 3-minutersintervall 🙂 ] Din egna röst sätter en ordentlig prägel! HAHA Jo... Klart jag har plinkat åp munspel, men aldrig nånsin kommit på att jag kan ha med det i en låt . Men det är nog 5:e gången jag försöker o lira några ackord eftervarann sådär.. mest plingat på det tillsammasn med min dotter 😆 (2.5 år gammal) som tycker det är precis lika roligt som att blåsa i blockflöjten allt vad hon pallar. 😄 Tack för omdömena! /Perrra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 17 oktober 2005 Dela Postat 17 oktober 2005 men jag har ju legat av mig hoho Ja, det där är för dj-vligt! 🙂 Jag såg fram emot att dissa hela genren genom att ofta och ivrigt påpeka att "jag vet en snubbe som gjorde 10 dansbandsbajslåtar på 10 dagar, och det säger jääättemycket om hur lätt det är att göra sån skit..!!" 😆 Den här är lika underbart hemsk som de övriga. Munspelet var lite uppppppiffande faktiskt. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krumhorn Postat 17 oktober 2005 Dela Postat 17 oktober 2005 Mammsen och pappsen skulle älska detta! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Richie76 Postat 17 oktober 2005 Dela Postat 17 oktober 2005 Stämmer in här bland dansbandsälskarna! Det här är ju oldschool dansband på hög nivå! I´m down with it! 😎 Gillar din dansbandsstämma! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.