Jump to content
Annons

Pro Drum Festival


slaptap

Recommended Posts

Annons

Hur ska röstningen gå till? Ska vi få rösta eller avgör du helt själv? Lägger du upp alla bidrag här eller?

Hare bra!

//iHz

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur ska röstningen gå till? Ska vi få rösta eller avgör du helt själv? Lägger du upp alla bidrag här eller?

Hare bra!

//iHz

Jag lägger ut alla bidragen som anonyma (endast numrerade 1, 2, 3...osv) förpackade i en ZIP-fil som jag länkar ut här så att alla intresserade får ta del av det (som vanligt).

Sedan genomför vi en enkel gallup där alla får rangordna och kommentera bidragen efter tycke och smak. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Usch, fan ta dig Slaptap! 😕

🙂😛😕😳😳

Gå nu och dissa eller vad du vill mitt samarbetete med Vallhagen(=eftersläntrarna till metallfestivalen). I forum demoinspelningar, medan jag försöker förstå flamenco. Om jag får datan på fötter. Verkar lovande ikväll.

Eftererlyst/efterlyser dina kommentarer.! 😱😱

Hur går det dede... elfte timmen... klar än? 😮

ÖPPNA HIHATLOCKET FÖR BÖVELEN!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm...det blev inte så mycket gjort  🙂 När kommer bidragen upp?

Nope, det var många som slängde in handduken...men EN rodde i land med det, nämligen vår käre Addic. Mycket nice 😛 .

Hämta, lyssna och njut. Trumsolo 🙁

Haha! Skämtar du? EN??!!?? 😄

Aja, bra gjort Addic....Du vann på walkover 😳

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm...det blev inte så mycket gjort  😉 När kommer bidragen upp?

Nope, det var många som slängde in handduken...men EN rodde i land med det, nämligen vår käre Addic. Mycket nice 😄 .

Hämta, lyssna och njut. Trumsolo 🙂

Haha! Skämtar du? EN??!!?? 😄

Aja, bra gjort Addic....Du vann på walkover 😉

Lite snopet får man väl säga. Jag hade väntat mig en hel hop potenta bidrag.

Men att Addic skulle vunnit på walk over tycker jag är lite taskigt sagt. Det var fan snyggt gjort! Nästan knock out... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Attans, hade ju varit kul att komma med en liten utmanare, hade ett par idéer men nu kom skolan ivägen så jag hann inte börja spela in nåt..

Heja addic 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...