JoachimR Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 Jag heter Joachim Rogalski och har under en tid kollat mycket på forumet mix och mastring. Detta ämne har varit högaktuellt nu när jag i dagarna äntligen kommer att få skivan som jag gjort under senaste året. Det som är kul med den här siten är att den verkar mer homogen än tex99an som är mer en klaviaturteknisk site. Men man har fått mycket hjälp där med. Den som orkar kan gärna kolla in min hemsida och lyssna på lite av materialet på nya skivan. Tycker ni att det är skit så ok för mig skriv gärna ett ord i gästboken. Gillar ni det så berätta gärna vidare... GÅ in på www.rogalski.se MVH JR 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gote Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 Välkommen! Lyssnade lite snabbt på några låtar och det lät snyggt! Inte min musik, men välgjort! Släng upp några låtar här så får du mer konstruktiv kritik. /Gote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunga Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 Hej och välkommen! Gott med lite pop såhär på morgonen. Inget jag lyssnar på i vanliga fall men dina grejor låter ju sjysst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thimmie Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 Hej, hej! Men om jag är leden då, säger du inte "hej" då? Välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Myrli Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 Hej.. lyssnade på dina låtar på sidan, måste säga att jag gillar verkligen den svenska plattan.. SKIT BRA.. KAn inte sätta fingret på vad som var så great men låter mycket trevligt.. Jag köper skivan lätt.. //Anders Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thimmie Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 Hej.. lyssnade på dina låtar på sidan, måste säga att jag gillar verkligen den svenska plattan.. SKIT BRA.. KAn inte sätta fingret på vad som var så great men låter mycket trevligt.. Jag köper skivan lätt.. //Anders Hur bra måste han skita? 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
karl Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 welcome.... 😠🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
android Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 Hejhej! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tbruce Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 Hej.. lyssnade på dina låtar på sidan, måste säga att jag gillar verkligen den svenska plattan.. SKIT BRA.. KAn inte sätta fingret på vad som var så great men låter mycket trevligt.. Jag köper skivan lätt.. //Anders Hur bra måste han skita? 😠 Hade det varit en uppmaning så skulle den följts av frågetecken. 😄🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richie76 Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 Hejs Svejs.. 😠 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per_a_55 Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 Whälkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pwayne Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Välkommen in! Använd demoforumet så får du lyssnare och kommentarer/kritik! 😱 Link to comment Share on other sites More sharing options...
djonas Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Välkommen! Ska lyssna på dina låtar senare när jag sitter vid min egen dator hemma. 🙂 Som nån annan nämnde så posta dina låtar en och en på demoforumet istället så kommer du få mer och förhoppningsvis bättre konstruktiv kritik. 🙂´ Mvh / djonas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Halloj! 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antevante Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Tjaba... Link to comment Share on other sites More sharing options...
FredrikMikaelsson Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 välkommen! 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Garage Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Hejsan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stinkey Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Hejsan, hejsan och välkomen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pazo Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Tjenna hej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valdez Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Hejsan och välkommen!.. 😳 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jejje Posted October 29, 2005 Share Posted October 29, 2005 Hallå på dig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts