Mr. Math Posted September 23, 2005 Share Posted September 23, 2005 Vet inte om detta e rätt forumsdel, men ja hittade inget aktuellt. Läste musikerguiden som följde med senaste studio. Där fanns några till synes bra öronproppar vid namn Doc's Proplugs. Jag har inte hittat en enda återförsäljare i sverige som har dessa....hittar bara proplugs.com......vet någon var man kan köpa dessa? så man slipper beställa ända från staterna och dessutom beställa 4 olika par pga att man inte vet vilken storlek man ska ha.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
godhead Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 Alla musikaffärer som har Polysonic's grejer (de som ger ut Musikerguiden) säljer ju dom propparna. Dom dämpar dock inte så jättemycket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
godhead Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 hmm.. vid närmare eftertanke vet jag att jag som hastigast har sett dom hos börsen i gbg... var ett tag sen iofs.. men de kan säkert beställa i vilket fall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts