Jump to content
Annons

Reason endast: Nån som vill hjälpa mig...


Danabacken

Recommended Posts

Go kväll, kära reason-användare! 😠 Är det nån som har lust att hjälpa mig att finlira lite med en bete som jag har knåpat ihop idag? :rolleyes: Det är ingen röjarlåt precis, men jag tycker den är schööön.

Jag skulle bli jättetacksam om ni kunde se över det här lite, och ändra på den efter erat tycke, så jag blir lite mer inspirerad till nya ideer! 😆

Mvh\\Danabacken :rolleyes:

Edit: Låten är fortfarande i skiss-stadiet, så bli inte FÖR snopen om mixningen(eller nåt annat) är helgalen! 😕

http://pickup.mofile.com/en/pickupok.do?pi...361336995732160

Edit igen: Tryck i rutan som kommer upp "Click here to download", i mitten! 😠

Redigerat av Danabacken
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Heh, behöver du verkligen 23 delay-enheter?

Jag är en delay-Fan, förstår du! 😄 ..... 😱

Pazo: Jag kan "se över" den lite
Sjysst! Ju mer du ändrar och trixar med den, ju mer nya ideer får ja'! 😄
Naith: Om du vill så kan du få lägga upp den någon annanstans, så kan jag ladda ner den och kasta ett öga på den.😉
hmmm... Jag kan ju prova att ladda upp samma fil igen, och se om den nollställs igen. 🙂 (Edit:Prova nu, Naith)

Tackar hjärtligt till er som har orkat sig på min låt! 🙂

\\Danabacken 😎

Redigerat av Danabacken
Link to comment
Dela på andra sajter

har lyssnat..gillar starkt chillout grejen... får att nå ännu högre höjder med den så skulle iaf jag lagt till någe atmosväriskt element som rör sig tydligt...plus någe skönt distat lead typ elgitarr...kan också tänka mig att ett piano hade låtit najs....jaja det vart iaf några förslag.. =)

Link to comment
Dela på andra sajter

har lyssnat..gillar starkt chillout grejen... får att nå ännu högre höjder med den så skulle iaf jag lagt till någe atmosväriskt element som rör sig tydligt...plus någe skönt distat lead typ elgitarr...kan också tänka mig att ett piano hade låtit najs....jaja det vart iaf några förslag.. =)

Tack för lyssningen o nårra förslag, Hype! 😆 Ska testa med lite piano, som du föreslog. de kan nog låta rätt najs! 😆

Redigerat av Danabacken
Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm.. Det här var väl i .. eh, slöaste laget. Men det kanske skulle kunna funka. Men varför i hela friden har du en trummaskin för varje sampling?! Prova att dra sladdar från samplingens egen kanal ut genom de effekter du vill använda. Det är lättare att få en bra översikt på så sätt. Håll inne shift när du skapar en enhet så slipper du autoroutingen av kablarna, vilket inte alltid är av godo..

om jag inte somnar kanske jag orkar jobba lite på det här. men bara då.. 😱

//smulan

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...