AstReam Posted September 3, 2005 Share Posted September 3, 2005 hej! kan vara så att jag skriver i fel avdelning nu 😠 men hursomhelst; jag önskar mig så många tips som möjligt på gratis trumloopar. jag är alldeles för lat och tycker det verkar alldeles för komplicerat att programmera trummor själv i cubase 🙂 Tack på förhand=) //Astream Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cloudsurfer Posted September 3, 2005 Share Posted September 3, 2005 googla: free drumloops+wav Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pluffo Posted September 3, 2005 Share Posted September 3, 2005 googla: lazy bastard 😎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neosus Posted September 3, 2005 Share Posted September 3, 2005 googla: lazy bastard 😎 Mike Wilson is a lazy bastard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neosus Posted September 3, 2005 Share Posted September 3, 2005 Spana där ----> www.samplenet.co.uk Link to comment Share on other sites More sharing options...
AstReam Posted September 3, 2005 Author Share Posted September 3, 2005 o ja! där fanns en hel del! tack så mkt djhex! tack så mkt för upplysningen...hmmm..grahn o pluffo! har ni fler sådana favoritställen där ni grejjar loopar!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pluffo Posted September 3, 2005 Share Posted September 3, 2005 (edited) Gå och köp dig Dance Ejay eller nått ( typ Markoolio edition )...Där får du jättemycket loopar och du lär hitta skiten för en tia i någon obskyr reakorg på Åhlens. Edited September 3, 2005 by Pluffo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts