olleoljud Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 tjo, tÀnkte bara tala om att jag Àr ny medlem. Jag hÄller pÄ med lite av varje.. musik & konst i skön förening. Mest gör jag fin musik under namnet Olle Oljud, men ocksÄ elektroakustisk musik med efternamnet à berg. Jag bygger Àven egna instrument, bygger om andra.. arrangerar konserter och festivaler med vÀnner.. och Àr nÀrapÄ inventarie pÄ Norbergfestivalen. buss & kran Olle.
Danabacken Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 buss & kran đ Den var bra! đđ................... đ Kul att du har hittat hit!
olleoljud Postat 28 augusti 2005 TrĂ„dstartare Postat 28 augusti 2005 Det Ă€r kul med alternativa instrument. Det skummaste jag vet att nĂ„gon anvĂ€nt Ă€r hund som hoppar frĂ„n en stol! đ± ..en hund som hoppar frĂ„n en stol? Det lĂ„ter inte sĂ„ skumt, tycker jag.. fast han/hon kanske anvĂ€nde det som trumljud, eller? Trevligt att sĂ„ mĂ„nga vĂ€lkomnar en till forumet! đ
mats_udd Postat 30 augusti 2005 Postat 30 augusti 2005 VĂ€lkommen Olle. Dig har man sett live nĂ„gra gĂ„nger pĂ„ globen. đ
Fnykis Postat 3 september 2005 Postat 3 september 2005 Tjena Olle! Trevligt att du Àr hÀr! .:Fnykis
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.