Jump to content
Annons

Dangerous Dave bygger studio


tordA

Recommended Posts

Annons
MarcusRombo (oregistrerad)

Nu har ju inte jag riktigt koll på vem den där Dave är. Men jävlar vad avundsjuk jag är på honom!!!! 😆

EDIT: Ordentliga jävla prylar det där.

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

DD du e fan helt galen!! hur i hela (och halva för den delen med!!) har du råd med allt??

😛

jag har suttit i en timme o dreglat igenom bilderna nu! jag tyckte jag hade lyx, men så kommer du med 50miljaders studion!! du e fan min idol..hahaha

näe seriöst..skitbra jobb!!! snuskigt bra!

hur mkt har du lagt på det???

Jonas

Idf

Link to comment
Dela på andra sajter

DD du e fan helt galen!! hur i hela (och halva för den delen med!!) har du råd med allt??

🙂

jag har suttit i en timme o dreglat igenom bilderna nu! jag tyckte jag hade lyx, men så kommer du med 50miljaders studion!! du e fan min idol..hahaha

näe seriöst..skitbra jobb!!! snuskigt bra!

hur mkt har du lagt på det???

Jonas

Idf

jag har skickat frågan,

det är inget "privat hemmabygge" 😛

utan byggt för att tjäna pengar 😄

vi får se om han vill svara 😳

-- edit, sär skrivning

Redigerat av TordA
Link to comment
Dela på andra sajter

tjena

har kollat igenom dina bilder och tycker att det ser helt klart lovande ut. har tidigare sett många studiobyggen och hoppas att det kommer bli bra.

undrar bara lite hur stor budgeten är och vilka grejer som du ska ha i den, skulle vara intressant att veta för alla andra som går i våta drömmar om ett studiobygge i den här kalibern

mvh Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

tjena

har kollat igenom dina bilder och tycker att det ser helt klart lovande ut. har tidigare sett många studiobyggen och hoppas att det kommer bli bra.

undrar bara lite hur stor budgeten är och vilka grejer som du ska ha i den, skulle vara intressant att veta för alla andra som går i våta drömmar om ett studiobygge i den här kalibern

mvh Anders

Tillåt mig att citera mig själv:

Jag har svårt att tänka mig att studioägaren läser den här tråden och kommer såldes nog inte att svara på dina frågor

Förmodligen pratar inte heller svenska eftersom att han är britt, så även om han läste tråden tror jag inte att han skulle kunna svara.

Link to comment
Dela på andra sajter

tjena

har kollat igenom dina bilder och tycker att det ser helt klart lovande ut. har tidigare sett många studiobyggen och hoppas att det kommer bli bra.

undrar bara lite hur stor budgeten är och vilka grejer som du ska ha i den, skulle vara intressant att veta för alla andra som går i våta drömmar om ett studiobygge i den här kalibern

mvh Anders

😄

om du tittar på min post ovanför din

så har du svaret på dina frågor 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...