Nexustwins Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Halloj Vill bara veta om någon har gjort något bra i fl-studio Skicka en länk till låten / Loopen Mina låtar hittar ni på 4base.tk (Klicka på music)
android Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Trummorna till alla våra låtar är programmerade i FL. Finns här (forumet) eller här (hemma).
Nexustwins Postat 11 augusti 2005 Trådstartare Postat 11 augusti 2005 Hmm.... Lite mjuka trummor i låten som jag hörde... Höj röste liten bara... Och så gärna en kör i bakgrunden... Låten som jag lyssnade på var: New Modern Angels - The Light 😉 Några mer som har gjort någon bra låt??
Cloudsurfer Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 ligger inne med en låt på Elektroniskmusik.net Du kan ju kolla in den om du har lust
Nexustwins Postat 12 augusti 2005 Trådstartare Postat 12 augusti 2005 Hmmm skulle uppskatta om du skaffar en snabbare server 🙂 Kanske kan prega in så sidan finns på både engelska och svenska Är Låtarna verkligen gjorda i fl?? 😉 Någon som har fler fl-studio skapade låtar?? 😆
Coffeemidget Postat 12 augusti 2005 Postat 12 augusti 2005 Domma har jag gjort i FL. tycker dom e helt okej även om dom e oslipade. borde göra klart dom nån dag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag
Cloudsurfer Postat 12 augusti 2005 Postat 12 augusti 2005 xdjs sa: Hmmm skulle uppskatta om du skaffar en snabbare server 😄 Kanske kan prega in så sidan finns på både engelska och svenska Är Låtarna verkligen gjorda i fl?? 😆 Någon som har fler fl-studio skapade låtar?? 😎 Det är inte min server 😛 Och ja min låt som ligger där "Hoovahlism" är skapad i Fruity
Nexustwins Postat 15 augusti 2005 Trådstartare Postat 15 augusti 2005 mmm det har jag åsso problem med jag gör alldrig klart dem men kan jag få en flp fil på någon låt
Carl_B Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 2 låtar från förra året. Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Väntar på att 9 låtar ska släppas så jag har ännu inga fler samples...
Cloudsurfer Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 xdjs sa: mmm det har jag åsso problem med jag gör alldrig klart dem men kan jag få en flp fil på någon låt Du menar att du skulle få en Flp fil av mig? så du vill att jag ska skapa grunden och du ska bygga på det?
Nexustwins Postat 15 augusti 2005 Trådstartare Postat 15 augusti 2005 (redigerat) Blir kanske så ibland... 😄 Ibland bara jag kollar på låten och får lite ideer och tips 😄 (Zippa helst filerna har stött på lite prob med filer som inte är zippade) Edit:Skulle kunna vara något att göra en låt i fl tillsammans... eller Redigerat 17 augusti 2005 av xdjs
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.