Jump to content
Annons

Handla från internetbutik i tyskland.


red_house_painter

Recommended Posts

hade tänkt köpa mig en baskaggemick från antingen www.thomann.de eller www.musicstore.de

Kan man få faktura? Vi har en studiecirkel där vi vill att dom betalar hela kalaset med våra insparade pengar.

Jag vet från tidigare fall när jag beställt från usa (till usa) så har man fått ett papper fast utan pris med alla grejer man köpt. så det brukar stå $0.0 på allt man skaffat pga av att jag betalat med kreditkort. Då har jag ifs aldrig spenderat ABF pengarna. Så nu har vi fått ihop ca 2000kr.

Ingen som låtit abf eller någon annan studiecirkel handla åt en? Annars vill jag visa upp en faktura. Eller har ni annat tips på vad jag kan göra för att visa upp att jag handlat därifrån osv? Tror inte det räcker med kvitto nämligen..

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

jag har handlat från tyskland, och abf har betalat när de fått fakturan (kvittot).

jag talade om hur mycket det kostat i svenska kronor (fick tom. pengar för de 100:- som banken tog för överföringen till tyskland) tror jag skrev ut en kopia av det från internetbanken som jag skickade med till abf, där det framgick den exakta summan jag betalat.

Det är ju billigare i tyskland men du blir ju tvungen att ligga ute med pengarna några veckor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...