Jump to content
Annons

Metal Meets Rock Festival


kirtaphus

Recommended Posts

bidrag 2 - 6p gillar denna även om den inte är så mkt metall..

bidrag 7 - 4p tungt, mkt pantera, slayer..skulle detta varit för några år sedan skulle jag givit denna full pott..men nu har jag ju blivit så mesig 😳

bidrag 3 - 2p sjyst sound, bra ljudbild, kanske lite tung för min smak..

bidrag 5 - 1p

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

japps, då var Röstningen AVSLUTAD 😉

Nu återstår räkning av alla "Röster" så får vi se vilka fyra bidrag som hamnar i topp som går vidare till en FINAL.

1:a pris = Ära, berömelse, Respekt på forumet. 😉

Edit: Tycker dock de var lite si å så med antal röster om man tittar till antalet som varit å besökt tråden.. (spekulation) orkar folk inte lyssna igenom alla bidrag eller är vi så lite hårdrockare här?? kanske folk är på semester så vi ska vänta med FINAL röstningen någon vecka? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Då var tävlingen slut för oss som inte gick till final 😆

får tacka O-jay för mina enda poäng 😆

Bidrag 10 - 4 poäng.

Lite märkligt komprimerat ljud. Låten är härligt punkig men ljudet är lite väl dåligt. Detta skulle vara riktigt, riktigt bra med en något bättre produktion.

och Djonas komentar:

Bidrag 10 har förresten något av det skönaste trumljudet jag har på länge...hur lyckades du ???.

Detta är alltså den första låt som jag mixat och mastrat någonsin, har bara spelat in halva låtar och idee´r som aldrig blivt klara tidigare. har därför ingen erfarenhet av kompressorer, EQ mm.

min låt skulle igentligen ha gått i d-takt men jag lyckades inte så det fick bli rak takt, influerat av Discharge, Anticimex, Driller Killer mfl.

får tacka alla som lyssnat på min låt, jag har lärt mig mycket under arbetet men har fortfarande mycket kvar att lära. Det är bra med en deadline för då är man tvungen att bli klar annars blir det kanske aldrig klart. 😆

Redigerat av sixties
Link to comment
Dela på andra sajter

Äntligen här är Resultatet av kvalomgången, röstningen blev mycket jämt i toppen..

Bidrag 9 - 30p

Bidrag 7 - 30p

Bidrag 5 - 29p

Bidrag 3 - 27p

-----------------

Bidrag 2 - 20p

Bidrag 1 - 19p

Bidrag 6 - 6p

Bidrag 8 - 4p

Bidrag 10 - 4p

Bidrag 4 - 3p

Bidrag 11 - 3p

De bidrag som går vidare till FINAL är som ni ser 9,7,5,3 😉

FINAL-Röstning kommer att ske i September om ni nu inte ber och skriker att de ska ske snarast. 🙂

Redigerat av kirtaphus
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...