MarÀngen Postat 30 juli 2005 Postat 30 juli 2005 Tjingeling! Jag heter Ulrica, Àr 24 Är Ä pluggar jÀmt....(inte helt sanningsenligt) Jag lÀser till GymnasielÀrare i Uppsala och Àr vÀl klar om ca ett Är. Jag spelar i 2 band, Grace och Art.no och har ett indie/dance projekt som Àr rykande fÀrskt tillsammans med min pojkvÀn. Sjunger gör jag och spelar gitarr Ä piano...Ja det var vÀl allt tror jag. Hej dÄ
lavrell Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 VĂ€lkommen! Jag som har en tjej som jag Ă€ven jobbar tillsammans med vet hur kul och givande det Ă€r đ Vi har det bra vi =) Hoppas du kommer trivas! /Micke
peterthegreat Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Oh my god... en tjej... hĂ€r inne. *astma attack* VĂ€lkommen. đ
jonasekman Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 VÀlkommen! Har ni nÄgra gig pÄ G i stan? /Jonas (oxÄ frÄn Uppsala)
MarĂ€ngen Postat 1 augusti 2005 TrĂ„dstartare Postat 1 augusti 2005 VĂ€lkommen! Har ni nĂ„gra gig pĂ„ G i stan? /Jonas (oxĂ„ frĂ„n Uppsala) Hejhej! Det kommer det kommer! Spelade en hel del i vĂ„ras pĂ„ lite nationer och sĂ„. Har en spelning 19e aug m Art no pĂ„ en liten festival i kungstrĂ€dgĂ„rden i sthlm, annars inget inbokat men som sagt...terminen har inte börjat Ă€n men snart det blir det spelningar igen! Ă terkommer om det đ
hackeman Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 Indie/dance lĂ„ter intressant! LĂ€gg gĂ€rna upp nĂ„t alster i demoforumet. đ & VĂ€lkommen!
MarĂ€ngen Postat 1 augusti 2005 TrĂ„dstartare Postat 1 augusti 2005 Indie/dance lĂ„ter intressant! LĂ€gg gĂ€rna upp nĂ„t alster i demoforumet. & VĂ€lkommen! Tack för vĂ€lkomnandet! 2 indie/dance (danspop/synthpop) lĂ„tar har lagts ut pĂ„ forumet och ligger under "Apanboll"...vi gör dem tillsammans! Sen ligger "the Weight" med Grace under "MarĂ€ngen" (finstĂ€md rock?)....pust va krĂ„ngligt det blev att förklara...đ Lyssna gĂ€rna om du hittar lĂ„tarna och kommentera! Mvh Ulrica
MarĂ€ngen Postat 2 augusti 2005 TrĂ„dstartare Postat 2 augusti 2005 Tackar tackar! Nu kĂ€nner jag mig verkligen supervĂ€lkommen! đđ€Ș
MarÀngen Postat 6 mars 2006 TrÄdstartare Postat 6 mars 2006 ojojoj nu Àr jag tillbaka efter ett litet uppehÄll! GÄ gÀrna in pÄ demoinspelningar Ä kommentera mitt Ä apanbolls elektroniska dansmusik Ä ge en kommentar eller sÄ! Tack tack tack!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.