Jump to content
Annons

Ny svensk gitarrsajt öppnad


jiwisto (oregistrerad)

Recommended Posts

jiwisto (oregistrerad)

Tjena, här kommer ett sommartips för regninga dagar.

Ni som lirar gitarr, för er finns nu en ny svensk sajt som inspiration till ert spelande. Det finns t.ex. 30 st filmer & ljudfiler med "gitarrlir" att kolla på & tanka hem, massor av "tabs", artiklar m.m. Ingen registering eller andra krav finns, ingen reklam eller något annat heller.

Bara massor av gitarr, och lite mer gitarr för er som verkligen gillar gura 😆

Sajten: www.playback.nu

Happy Riffing, Jay

Redigerat av jiwisto
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Några av dom riffen är ju .. ja, jag har inte sett något sånt på nära håll.. antar att många som hållt på länge och väl med sina guror kan sånt men för en nybörjare är det science fiction när man ser sånt.. så j-a grymt! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Va bra, har letat efter nån sån här sida o hänga på!

Om man får komma me ett par förslag dock:

Det vore schysst om du delade upp filmklippen i olika kategorier, kanske svårighetsgrad eller genre.. och om du skulle komplettera videoklippen med tillhörande tabulatur skulle de va ett stort lyft för sidan 🙂

/ Jacob

Link to comment
Dela på andra sajter

jiwisto (oregistrerad)
Om man får komma me ett par förslag dock:

Det vore schysst om du delade upp filmklippen i olika kategorier, kanske svårighetsgrad eller genre..

Bra förslag, jag funderar redan på att fixa det så som du föreslår. Tackar för tipset 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

MONO (oregistrerad)

jag håller med FishNose....

det är ju inte hur snabbt man gör det..... utan hur man svänger den! d.v.s om man vill få något sväng eller gung.. : )

inte heller hur stor gitarr man har...

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker att sidan verkar kanon! Men eftersom att jag sitter på mitt uppringda internet så har jag inte kollat in några videos än. Låter bra att det någon nämnde att det går undan! Den som spelat flest toner när han dör vinner!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...