Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Detta Àr första forumet dÀr man har en trÄd dÀr man kan presentera sig, iaf första jag sett ;-).. trevligt trevligt..

Jag kallar mig sjÀlv MFC pÄ Internet och har mÄnga intressen, flesta av dom relaterar till datorer och programmering. Jag har tröttnat pÄ datorer och allt som har med dessa elektroniska maskiner att göra sÄ jag tÀnkte sadla om och spela gitarr istÀllet. Hoppas det inte Àr för sent nÀr man Àr 30.

Köpte en ibanez V70CEBK alldeles nyligen, fick mycket hjĂ€lp frĂ„n folket pĂ„ detta forum. Tack! 😛

Bor i VÀxjötrakten, inget speciellt och sÀga mer Àn att jag Àr riktigt hungrig att lÀra mig gitarr, spelar 2-3 timmar varje kvÀll numera.. kanske fyller pÄ med mera info senare.

Redigerat av MFC
Annons
Postat

Tackar 😄

Postat

VĂ€lkommen sĂ„ mycket! Hoppas mitt tips i din "lĂ€ra sig spela gitarr"-trĂ„d hjĂ€lper nĂ„t 😄

/Micke

Postat

Pft, för sent vid 30? du Àr ju bara barnet.

Fast det Ă€r klart, ska du bli smĂ„flicksidol kanske du Ă€r lite sent ute. Men inte annars 😉

Musiken Àr fördomsfri.

VĂ€lkommen i vilket fall som helst. 😄

Postat

VĂ€lkommen skall du vara!

Postat (redigerat)
Jag kallar mig sjÀlv MFC pÄ Internet och har mÄnga intressen, flesta av dom relaterar till datorer och programmering.

Microsoft Foundation Classes? 🙂

VĂ€lkommen och gör musik istĂ€llet! LĂ„ter mycket trevligare. 🙂

EDIT: Skönt med folk som ger sig fan pÄ nÄgot de gillar, Àven om man Àr 30 eller mer. Gillas.

Redigerat av Olsberg
Postat (redigerat)
VĂ€lkommen sĂ„ mycket! Hoppas mitt tips i din "lĂ€ra sig spela gitarr"-trĂ„d hjĂ€lper nĂ„t 😄

/Micke

Jo, tycker alla kommer med sunda och nyttiga tips hÀr. Försöker trycka in allt i min skalle bara, den Àr lite segare Àn pÄ yngre dar ;-)

Ang "MFC" sÄ rÄkar det vara mina initialer, fast det finns mer i mitt namn som anknyter till Microsoft som jag inte vill skriva hÀr men jag har skÀmtat lÀnge och vÀl om det med tanke pÄ alla kvÀllar man suttit och kodat, fast nog med kodning. Dags och klinka gura, förhoppningsvis tills jag blir farfar..

Redigerat av MFC
Postat

Hej o vĂ€lkommen... dĂ„ fĂ„r du kanske snart fnasig fingertoppar av allt strĂ€nggnidande 😆

Postat

Tackar allihop, mÄste sÀga att detta Àr det frÀschaste forumet jag varit pÄ .. pÄ mycket mycket lÀnge. Bra inlÀgg, bra struktur och roliga svar ;-)

Postat

WhÀlkommen - gittarister fÄr vÀrlden aldrig nog av!

Postat
Jag hoppas ocksÄ att du haft nÄgon behollning av mina svar.

Japp, spelar för fulla muggar pĂ„ kvĂ€llarna 😉

Postat

Skaffa ocksĂ„ nyligen gitarr, fan va kul det Ă€r 😄

(fast man har ju lite ont i fingertopparna nu.. 😛 )

VĂ€lkommen!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.