MFC Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 (redigerat) Detta Ă€r första forumet dĂ€r man har en trĂ„d dĂ€r man kan presentera sig, iaf första jag sett ;-).. trevligt trevligt.. Jag kallar mig sjĂ€lv MFC pĂ„ Internet och har mĂ„nga intressen, flesta av dom relaterar till datorer och programmering. Jag har tröttnat pĂ„ datorer och allt som har med dessa elektroniska maskiner att göra sĂ„ jag tĂ€nkte sadla om och spela gitarr istĂ€llet. Hoppas det inte Ă€r för sent nĂ€r man Ă€r 30. Köpte en ibanez V70CEBK alldeles nyligen, fick mycket hjĂ€lp frĂ„n folket pĂ„ detta forum. Tack! đ Bor i VĂ€xjötrakten, inget speciellt och sĂ€ga mer Ă€n att jag Ă€r riktigt hungrig att lĂ€ra mig gitarr, spelar 2-3 timmar varje kvĂ€ll numera.. kanske fyller pĂ„ med mera info senare. Redigerat 30 juni 2005 av MFC
lavrell Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 VĂ€lkommen sĂ„ mycket! Hoppas mitt tips i din "lĂ€ra sig spela gitarr"-trĂ„d hjĂ€lper nĂ„t đ /Micke
rainydays Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 Pft, för sent vid 30? du Ă€r ju bara barnet. Fast det Ă€r klart, ska du bli smĂ„flicksidol kanske du Ă€r lite sent ute. Men inte annars đ Musiken Ă€r fördomsfri. VĂ€lkommen i vilket fall som helst. đ
Björn Olsberg Postat 30 juni 2005 Postat 30 juni 2005 (redigerat) Jag kallar mig sjĂ€lv MFC pĂ„ Internet och har mĂ„nga intressen, flesta av dom relaterar till datorer och programmering. Microsoft Foundation Classes? đ VĂ€lkommen och gör musik istĂ€llet! LĂ„ter mycket trevligare. đ EDIT: Skönt med folk som ger sig fan pĂ„ nĂ„got de gillar, Ă€ven om man Ă€r 30 eller mer. Gillas. Redigerat 30 juni 2005 av Olsberg
MFC Postat 1 juli 2005 TrĂ„dstartare Postat 1 juli 2005 (redigerat) VĂ€lkommen sĂ„ mycket! Hoppas mitt tips i din "lĂ€ra sig spela gitarr"-trĂ„d hjĂ€lper nĂ„t đ /Micke Jo, tycker alla kommer med sunda och nyttiga tips hĂ€r. Försöker trycka in allt i min skalle bara, den Ă€r lite segare Ă€n pĂ„ yngre dar ;-) Ang "MFC" sĂ„ rĂ„kar det vara mina initialer, fast det finns mer i mitt namn som anknyter till Microsoft som jag inte vill skriva hĂ€r men jag har skĂ€mtat lĂ€nge och vĂ€l om det med tanke pĂ„ alla kvĂ€llar man suttit och kodat, fast nog med kodning. Dags och klinka gura, förhoppningsvis tills jag blir farfar.. Redigerat 1 juli 2005 av MFC
Lundin Postat 3 juli 2005 Postat 3 juli 2005 Hej o vĂ€lkommen... dĂ„ fĂ„r du kanske snart fnasig fingertoppar av allt strĂ€nggnidande đ
MFC Postat 4 juli 2005 TrÄdstartare Postat 4 juli 2005 Tackar allihop, mÄste sÀga att detta Àr det frÀschaste forumet jag varit pÄ .. pÄ mycket mycket lÀnge. Bra inlÀgg, bra struktur och roliga svar ;-)
Per_a_55 Postat 4 juli 2005 Postat 4 juli 2005 WhÀlkommen - gittarister fÄr vÀrlden aldrig nog av!
MFC Postat 4 juli 2005 TrĂ„dstartare Postat 4 juli 2005 Jag hoppas ocksĂ„ att du haft nĂ„gon behollning av mina svar. Japp, spelar för fulla muggar pĂ„ kvĂ€llarna đ
Drik Postat 5 juli 2005 Postat 5 juli 2005 Skaffa ocksĂ„ nyligen gitarr, fan va kul det Ă€r đ (fast man har ju lite ont i fingertopparna nu.. đ ) VĂ€lkommen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.