Jump to content
Annons

Nu drar jag!


wicked_s

Recommended Posts

Kommer att hänga lite mindre här på forumet den närmaste framtiden. Håller på att flytta till ett nytt hus och det finns inte tillgång till bredband där för tillfället. Jag har kvar internetuppkopplingen i mitt gamla hus, så jag åker hit ett par gånger i veckan för att kolla mina mail.

Förhoppningsvis så bygger telia ut stationen där så att jag kan skaffa bredband inom några månader i alla fall. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Usch, har varit med om att bo på ett ställe med telefonväxlar från trettiotalet.

Hoppas det ordnar sig!

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Felia borde sätta fart, visst borde alla telestaioner i vårt avlånga land ha byggts ut nu?

Lycka till med flytten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skandal! Säg till Telia att forumet behöver Dina grymma POD-sound och Dina flyhänta räkor! Säg att vi är många och att vi kan tänka oss att byta bredbandsleverantör.....

Jo det känns lite knepigt, menar fasen detta nya stället ligger ungefär 25 minuters bilfärd ifrån Göteborg, och att de inte har byggt ut stationen för bredband... skandal tycker jag. Fan, de mest avlägsna hålorna i Norrland har ju bredband.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du får väl förnedra dig som jag, och köpa ett 56-modem. Duger till att läsa forumet i maklig takt, även om demolyssningen blir fett lidande.

Haha, jag gjorde det igår! Köpte ett 56-modem alltså. Funkar ju men aj så segt det går... surfa i slowmotion.

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Du får väl förnedra dig som jag, och köpa ett 56-modem. Duger till att läsa forumet i maklig takt, även om demolyssningen blir fett lidande.

Haha, jag gjorde det igår! Köpte ett 56-modem alltså. Funkar ju men aj så segt det går... surfa i slowmotion.

Slowmotion är bättre än nomotion!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...