Jump to content
Annons

Någon som vill vara med i CWB-klubben?


StarCruiser

Recommended Posts

Hej,

Jag tycker alltid det är intressant att lära mig från andra, så jag har en fundering sen ett tag tillbaka - vi "byter" CWB-filer med varandra...

Jag kan skapa en FTP-site med inloggning för alla som skulle vara intresserade. "Kravet" för att få vara med är att man producerat någon slags låt (bestående av mer än GM-Midi ;-)

Vad säger ni andra, är det intressant?

Några idéer om "regler"?

/Mvh Magnus

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 1 månad senare...

Spelar man in den som du uttrycker det så förlorar man ju möjligheten att kanske skruva lite på inställningarna.

Men det kanske inte var tanken med idén ?

Annars kan ju börja med några basic-pluggar som de flesta har.

Jag och en polare har ett band och vi sätter oss ned tillsammans och spelar in olika delar till låten grovt, sen skickas låten fram och tillbaka och ändras lite här och där.

Men här antar jag att vi bara ska byta med varandra och inte skicka något tillbaka.

Förrän då den möjligtvis är färdig med egen "twist" och vi slänger upp den för nedladdning.

Eller ?

Redigerat av Fetknopp
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Hej alla,

Jag ber om ursäkt för att kasta ur mig denna idé och sedan gå i dvala... Men just nu håller jag på att slutmixa vår nästa platta och det tar sin tid. Men så fort jag är färdig med det, så ska jag försöka sparka igång CWB-klubben.

Tanken jag hade med det var att:

- Dela med sig av kunskap om Sonar

- Inspireras av andra

- Skapa nätverk

- Show off ;-)

Jag återkommer så fort jag mixat klart.

//Mvh Magnus

PS. Nån som beställt Sonar5 ännu?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...