Jump to content
Annons

SOMMARHITLÅTEN ÄR TILLBAKA!


Recommended Posts

Annons
  • 10 månader senare...
...och så vrider vi klockan ett år bakåt med en bump :rolleyes:

Varför då?

Så att medlemmarna vaknar till och demoavdelningen snart fylls med nya sommarplågor a 2006 :rolleyes:

Redigerat av Lundin
Link to comment
Dela på andra sajter

...och så vrider vi klockan ett år bakåt med en bump 😆

Varför då?

Så att medlemmarna vaknar till och demoavdelningen snart fylls med nya sommarplågor a 2006 😛

Så att medlemmarna vill gå o lägga sig igen menar du nog Lajnus..😄

( Sorry, Linus, råkade trycka på ändra istället för citera..därav att min vackra signatur står i din post.. 😱 )

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är tämligen övertygad om att det helt är avsikten, men låten ger ruggigt sköna associationer till 80-talets Modern Talking och en del utgivningar på ZYX - i såväl komposition som text - men i en modernare produktion. Lite för lite för driv för att bli en riktig hit, men som ett spår på ett album i samma genre - absolut! Gillar att man vågar sticka ut hakan och vara "dåligt bra".

En tre plus eller fyra minus från mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det roliga är att folk här klagar på denna låt, som mycket väl kan bli en radiodänga... finns ju så mkt som spelas på radio idag så inte helt omöjligt.

Och det lustiga som sagt, är att 90% av alla som klagar hade förmodlingen vart riktigt nöjda om dom kunde producera nåt liknande!

Huvudsaken är att ni gillar låten själva!

/Perrra

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

Alkazar,, Barbados,, ja typ så, men tråkig låt. Den hade inte platsat som utfyllnad på en Alkazarplatta, bara nästan.

Snyggt, bra röster. Jag har inga direkta problem med uttalet som det klagas på. Det gör absolut inget att man inte har amerikanskt uttal, eller vad som anses vara bättre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Wow. Vilken låt !!

Den är inte borta....behöver bara "spara som" och döpas om till.mp3 sedan blir man sketaglad.

Precis sådan musik som jag själv skriver. Jag hade kört en höjning på slutet dock för att reta alla melodifestival-hatare.

Lite smågrejjer i produktionen men helt klart någor av det bästa jag hört utanför radio...

Hade varit mycket kul att göra en låt tillsammans, over the internet.

Lyssna gärna på låtenforever and a day och dramaqueen remix här på forumet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...