Jump to content
Annons

Går ej att söka på avreggade medlemmar


Neko

Recommended Posts

Ville söka reda på en tråd som jag vet att Nattvaktaren startade, men minns inte riktigt vad namnet var. Och nej nej, den trevliga sökfunktionen talat glatt om för mig att jag inte kan söka på honom, eftersom han inte finns. Däremot finns ju hans inlägg kvar, så jag måste antingen försöka komma ihåg vad tråden innehöll ,och då får jag ju rätt många träffar, eftersom det var ett halvår sedan tråden skrevs (eller nått) och jag bara har vaga minnen av den eller försöka picka in vem mer som skrev i tråden...

Söker lösning på problemet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hmm.. Kan du inte regga en Nattvaktaren en liten kort stund.. Göra upp med Olsberg, så ingen märker, och be honom ta bort den illa kvickt, så fort du spårat upp din tråd.. 😳

Nattvaktaren var ju ganska liberal i en del avseenden.. Han skulle säkert inte misstycka. Det är ju faktiskt ganska roligt, och han hade ju humor. 😎

//smulan

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack helgobald, men jag är huvudsakligen ute efter att kunna söka på trådar som Nattis startade och det är svårt även med google... Visst går det att söka sådär, men du fick ju över 900 träffar... 😳 Efterlyser fortfarande funktionen. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...