Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Är det nån som känner till en bra lista online för alla Default Keyboard kommandon i Cubase SX 2?

Jag vet att man kan se dem i programmet, men jag letar efter en bra överskådlig lista.

Annons
Postat

Jag undrar hur många som kör 3-d grejer på SX ?

Dessutom hur många som kör externa effekter på CB SX ?

Är det värt pengarna ?

Postat
  Tophe sa:
Är det nån som känner till en bra lista online för alla Default Keyboard kommandon i Cubase SX 2?

Jag vet att man kan se dem i programmet, men jag letar efter en bra överskådlig lista.

Vad är det för fel på listan som börjar på sidan 226 i den tryckta Getting Started-manualen...? 🙂

Postat
  Claes sa:
  Tophe sa:

Vad är det för fel på listan som börjar på sidan 226 i den tryckta Getting Started-manualen...? 😉

av någon outgrudlig anledning kom inte allas Cubase SX med manual.. någon ny form av Bulk-cubase tydligen... konstigt tycker jag.. 😎

Postat

jag vill ha nån mer översiktlig.

Gärna med bara de vanligaste kommandona på ett A4.

Postat (redigerat)
  Tophe sa:
jag vill ha nån mer översiktlig.

Gärna med bara de vanligaste kommandona på ett A4.

Varför gå över ån efter vatten?

Det är väl enklast att skriva av det från manualen och bara välja ut de kommandon som du tycker är viktigast? Alla jobbar ju på sitt sätt med olika program, så vad en person tycker är "rätt" kommandon att ha med i en sådan lista, stämmer kanske inte alls för en annan... 😉

Redigerat av Claes
Postat

Är det någon som vet om det finns en lista med keyboard-kommandon nånstans?

Postat
  Tophe sa:
Är det någon som vet om det finns en lista med keyboard-kommandon nånstans?

Har du prövat tipset Gogg gav dig? Verkar ju vara precis det du letar efter.

G.Audemard (oregistrerad)
Postat
  Pusa sa:
  Claes sa:
  Tophe sa:

Vad är det för fel på listan som börjar på sidan 226 i den tryckta Getting Started-manualen...? 😆

av någon outgrudlig anledning kom inte allas Cubase SX med manual.. någon ny form av Bulk-cubase tydligen... konstigt tycker jag.. :rolleyes:

Det värkar som om detta endast gäller SX2 oxå 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.