Jump to content
Annons

Kliver in i musikdjungeln!


Jade (oregistrerad)

Recommended Posts

Jade (oregistrerad)

Hejsan allihopa!

Jag har många gånger suttit och läst studio, men det var först idag tanken slog mig att det finns ett tillhörande forum. Håller just nu på med att välja ut en sampler att köpa. Det lutar åt en Akai MPC-1000. Den är tänkt att vara partner med min Access virus indigo II, samt min dator. Yes, som ni ser så är jag en digital tjej! Men det finns fortfarande mycket att lära sig. Jag har fortfarande svårt för att spela in live till datorn och skulle behöva teknisk handledning, för det är jobbigt att sitta och trixa i Cubase pianoroll.

Ha det fint, folk!

/Jade

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Välkommen till forumen! Hoppas att du kommer att ha det bra här! 😉 Råd får du säkerligen 😛 Inom vilken genre jobbar du mest?

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Hejsan allihopa!

Jag har många gånger suttit och läst studio, men det var först idag tanken slog mig att det finns ett tillhörande forum. Håller just nu på med att välja ut en sampler att köpa. Det lutar åt en Akai MPC-1000. Den är tänkt att vara partner med min Access virus indigo II, samt min dator. Yes, som ni ser så är jag en digital tjej! Men det finns fortfarande mycket att lära sig. Jag har fortfarande svårt för att spela in live till datorn och skulle behöva teknisk handledning, för det är jobbigt att sitta och trixa i Cubase pianoroll.

Ha det fint, folk!

/Jade

Tjenare!

mycket bra val 😄

btw.. vilken genre är du inom?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...