Jump to content
Annons

Kliver in i musikdjungeln!

Recommended Posts

Posted

Hejsan allihopa!

Jag har många gånger suttit och läst studio, men det var först idag tanken slog mig att det finns ett tillhörande forum. Håller just nu på med att välja ut en sampler att köpa. Det lutar åt en Akai MPC-1000. Den är tänkt att vara partner med min Access virus indigo II, samt min dator. Yes, som ni ser så är jag en digital tjej! Men det finns fortfarande mycket att lära sig. Jag har fortfarande svårt för att spela in live till datorn och skulle behöva teknisk handledning, för det är jobbigt att sitta och trixa i Cubase pianoroll.

Ha det fint, folk!

/Jade

Annons
Posted (edited)

Välkommen till forumen! Hoppas att du kommer att ha det bra här! 😉 Råd får du säkerligen 😛 Inom vilken genre jobbar du mest?

Edited by Neko
Posted

Hallo and welcome to forum @ studio.se...

Vafalls! Varför har jag för vana att skriva engelska i forum 😉

Ta-taa!

Posted

liczby x przy podstawie a, liczba rzeczywista y równa wykladnikowi

potegi..

Vafalls! Varför har jag för vana att tala polska så fort polisen tar mig =D

Posted
liczby x przy podstawie a, liczba rzeczywista y równa wykladnikowi

potegi..

Vafalls! Varför har jag för vana att tala polska så fort polisen tar mig =D

Tummen upp! 😉

Haha...

• 2 weeks later...
Posted

Hej hej å välkommen 😄

Zando 😳

Posted
Hejsan allihopa!

Jag har många gånger suttit och läst studio, men det var först idag tanken slog mig att det finns ett tillhörande forum. Håller just nu på med att välja ut en sampler att köpa. Det lutar åt en Akai MPC-1000. Den är tänkt att vara partner med min Access virus indigo II, samt min dator. Yes, som ni ser så är jag en digital tjej! Men det finns fortfarande mycket att lära sig. Jag har fortfarande svårt för att spela in live till datorn och skulle behöva teknisk handledning, för det är jobbigt att sitta och trixa i Cubase pianoroll.

Ha det fint, folk!

/Jade

Tjenare!

mycket bra val 😄

btw.. vilken genre är du inom?