Jump to content
Annons

Roland V-synth?


Mr Keys

Recommended Posts

Annons

http://www.rolandus.com/products/details.a...&prodid=V-Synth

ser lite plastig ut, typ casio tryck på samba o kompa.......men lyssna o se va den gör.....de e väl det bästa sättet att avgöra på..........de jag tycker e bra kanske du tycker e skit...........!

Sen har jag svårt för displayer med den typen av programmering som medföljer.......e man duktig och ger den tid så blir man kanske en mästare på det......men jag vill nog bara ha rattar som skruvar ljudet.......liksom lättare att få känsla då istället för en display......oj va jag sågade! Vet inte men som sagt testa o se....framför allt lyssna....... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Absolut det tokigaste och roligaste jag satt fingrarna på. Har inte lekt med den mycket, men roat mig en stund i butik med den. Den är lite lätt obegriplig men ett vansinnigt roligt liveverktyg skulle jag nog vilja säga. En polare till mig som är låtskrivare fick sjukt mycket uppslag och idér till låtar när han lirade loss på den. Rekommenderar att du kollar in den i butik, för inga ljudexempel i världen kan tala om hur skum den är att fippla runt på i verkligheten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...