Discipuli Postat 1 januari Postat 1 januari God morgon i stugan. 2026 börjar med fantastisk musik! Billy Walker Project. Sprid gärna, finns på alla streaming plattformar , Billy Walker Project. Svensk artist. Kommer mycket nytt i år. https://music.apple.com/se/artist/billy-walker-project/1854858770
slejnard Postat 1 januari Postat 1 januari Påbörjade årets första låt. Lite flört med 80-tals hårdrock. Få se då. Bara gjort en grund med trummor och elgitarr. Ska låta Ulf trumma sen. Den är under 3 minuter, snabb låt! men vad ska texten handla om?
slejnard Postat 1 januari Postat 1 januari (redigerat) 20 timmar sedan sa Fidden: Nystart. Nåt sånt här tänkte jag mig. Bara ett embryo än. Redigerat 2 januari av slejnard Tog bort länken 1
Dark Of Light Postat 1 januari Postat 1 januari Ibland när jag är nerstämd eller ledsen så återkommer jag ofta till den här. En liten och kort, men ändå naggande god bit närmast överjordisk musikalitet. Man blir på bra humör av den bara, kan inte förklara varför. 1
CHAE Postat 1 januari Trådstartare Postat 1 januari 49 minuter sedan sa Naymari: ny, färsk tråd. […] Som sig bör!😎
Dark Of Light Postat 2 januari Postat 2 januari Så, snöar det mycket i era trakter? Här har det kommit någon centimeter. Är mest blåsten som är jobbig stundtals.
CHAE Postat 2 januari Trådstartare Postat 2 januari @Dark Of Light Det kom någon cm igår och i samband med det blev det nästan sjukligt halt.
Dark Of Light Postat 2 januari Postat 2 januari 1 timme sedan sa slejnard: Inte så mycket snö här men kallt! 🥶-15. Åhfyfan. 19 minuter sedan sa CHAE: @Dark Of Light Det kom någon cm igår och i samband med det blev det nästan sjukligt halt. That´s what sh... Ja, jag har jobbat men slutade tidigt idag så jag har sluppit det värsta kanandet där ute nu. Ser att det kommer mer snö. Har precis handlat så nu är det bara att bli helg eremit för den här veckan.
CHAE Postat 2 januari Trådstartare Postat 2 januari -15 grader är inte normalt🥶🥶🥶 @Dark Of Light #staysafe
Dark Of Light Postat 2 januari Postat 2 januari 5 timmar sedan sa CHAE: -15 grader är inte normalt🥶🥶🥶 @Dark Of Light #staysafe Alltid broder!
Dark Of Light Postat 2 januari Postat 2 januari 5 timmar sedan sa Neosus: Äsch da! Långkallingar och halsduk så är man good to go! Absolut!!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.