Fidden Postat igår kl 14:11 Postat igår kl 14:11 1 timme sedan sa Micke H: Jag drog igång diskmaskinen med delar av kaffemaskinen. Och nu blev jag sugen på en kopp till. FML. Tycker ändå det hade varit värre om du gjort tvärt om...
Fidden Postat igår kl 14:13 Postat igår kl 14:13 KOLLA! JAG FICK EN SIDTOPP! Det är tamigfaaan heeeelt otroooooooligt! 3
CHAE Postat 22 timmar sedan Trådstartare Postat 22 timmar sedan 1 minut sedan sa Dark Of Light: Det är all kruska och kvarg Nu ska du inte vara en dålig förlorare; 2026 är full av PT’s.
CHAE Postat 21 timmar sedan Trådstartare Postat 21 timmar sedan Är det inte rätt avancerat att släcka ned ett helt land bara sådär?
CHAE Postat 20 timmar sedan Trådstartare Postat 20 timmar sedan De kanske satte @Fidden och hans team på det där?🤭
Fidden Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan Ja vi kan suga livsglädjen ur vem som helst med vårt förvaltande av regionala journalsystem. 1
slejnard Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan 25 minuter sedan sa Fidden: Ja vi kan suga livsglädjen ur vem som helst med vårt förvaltande av regionala journalsystem. Cosmic?
Fidden Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan Ja nu är det väl bara Skåne som inte hoppat på det tåget. Och VG, men de är nog på g nu när de dumpat Millenium. 1
Dark Of Light Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan (redigerat) 9 timmar sedan sa CHAE: Nu ska du inte vara en dålig förlorare; 2026 är full av PT’s. Han lever nyttigt, that´s all Mr Vafan. Redigerat 12 timmar sedan av Dark Of Light
slejnard Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan Jåh! Morn å KPD! Vaknade tidigt. 5.20. Gubb kissnödig.
Neosus Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan Man får typ kliva upp klockan 3 var eviga jävla natt å pissa! Har jag hört! 1
slejnard Postat 4 timmar sedan Postat 4 timmar sedan 2 timmar sedan sa Neosus: Man får typ kliva upp klockan 3 var eviga jävla natt å pissa! Har jag hört! Livet. Livet på en pinne 😄
Micke H Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan 1 timme sedan sa slejnard: Livet. Livet på en pinne 😄 Livet på en snorre. 1
Micke H Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan (redigerat) 32 minuter sedan sa slejnard: Vilken låt ska jag välja för remix tycker ni? Redigerat 3 timmar sedan av Micke H
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.