Jump to content
Annons

Här är lite demo musik


Betyg  

8 röster

  1. 1. Betyg

    • 5
      0
    • 4
      4
    • 3
      2
    • 2
      0
    • 1
      0


Recommended Posts

LÅTNAMN:As One

ARTIST/GRUPP:Christopher Skoogh

GENRE:Trance

LÅTLÄNGD:7,08

KOMPOSITÖR:Christopher Skoogh

PRODUCENT:Christopher Skoogh

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR:2005

FORMAT: Mp3

STORLEK: 6,1 megabyte)

STATUS: Färdig Demo

LÅTLÄNK:Låt är härrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Det här är kreation nr 3. Tycker jag fått till ljud bilden ganska bra. men det skulle vad kul å veta vad ni tycker

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

tja!

Tycker låten i sig funkar rätt bra. Det du "missar" på är produktionen. Inte så mkt på alla slingor utan mer på percussion/trummor. Tycker ljuden låter tama å platta.

Sen framåt 2.30 så börjar allt bli diffust. De kommer pads från alla håll å kanter känns de som, melodin försvinner väldigt lätt då.

Melodislingan som kommer vid 3.31 å slår på 16 delar kunde haft lite bättre ljud.

Vid 1.13 så kommer ett konstigt ljud som tränger in för hårt.

Jaja...nog med dålig kritik... Det jag tycker är redigt skönt är basen!...fy vilken skön 😎...sen ligger de som en liten dols melodi som slår lite i bakgrunden nästan genom hela låten, den är redigt fin den me!

Sååå!...ursäkta ifall jag var för kritisk nu...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte, för mig är detta mer chill 😲 men det har inte med saken att göra. Du har väldigt lite percs som tuggar. melodierna är fina men du har äckligt mycket reverb på vissa, men annars tycker jag låten är skön. keep on banging

Link to comment
Dela på andra sajter

Dumb Dan: Den är nog lite långsam. Men när man är ute å djar så spelar man så himla många 138 or så jag tänkte att denna skulle va lite långsammare. Men det kanske blev lite för slött.

Roha/Lunatik: Jag ska posta fler!! 🙂🙂

Pazo: Detta var verkligen konstroktiv kritik den bockar jag å bugar för! Fick lite å bita i där. Ska fram för allt kolla percusen.

DjHex: Det ska bangas på mer percusion ska det bli oxå. Men tycke jag va väldigt sparsam med reverbet?

Tack för feedback, lättare att jobba vidare nu 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...