CHAE Postat 22 maj Trådstartare Postat 22 maj 3 timmar sedan sa Fidden: Vit med "svartpärlig" pickguard. Har en plan för det också. Jazzmaster Simulator 2025? 2 timmar sedan sa Fidden: Min ambition är att dokumentera projektet i videoform och lägga på tuben, men får se hur det blir. ”Fidden och hans värld - en stark film”
Fidden Postat 22 maj Postat 22 maj 43 minuter sedan sa CHAE: Jazzmaster Simulator 2025? ...eller ”Fidden och hans värld - en stark film” Ja precis, där fick du med både titel och undertiteln. 1
CHAE Postat 22 maj Trådstartare Postat 22 maj 2 timmar sedan sa slejnard: Vart en kaffe å bullar här till lunch! Hur gammal är du? Sju? XD 1
slejnard Postat 22 maj Postat 22 maj Friskt å blåsigt ute. 4,5 grader. Lätt men iskallt regn. Varmare imorgon så jag kan måla!
CHAE Postat 22 maj Trådstartare Postat 22 maj 1 timme sedan sa slejnard: Friskt å blåsigt ute. 4,5 grader. Lätt men iskallt regn. Varmare imorgon så jag kan måla! Högsommar i Norrland m a o.
Fidden Postat 22 maj Postat 22 maj Mäh! Den hade ju redan helt ok setup från fabrik! Vad ska jag nu göra i sommar? :angrü:
Neosus Postat 22 maj Postat 22 maj Coolt med gitarrer med svajarm! Själv är jag en svajig gitarrist med en arm!
CHAE Postat 22 maj Trådstartare Postat 22 maj 18 minuter sedan sa Fidden: Mäh! Den hade ju redan helt ok setup från fabrik! Vad ska jag nu göra i sommar? :angrü: För i helvete, karl; spela!! …and dance the dance of love and joy. Eller så bygger du pedalbord. Återigen; the dance and the thing😌 11 minuter sedan sa Neosus: Coolt med gitarrer med svajarm! […] Jo.
Fidden Postat 22 maj Postat 22 maj Kan nog höja stallet ett par millimeter ändå för att öka vinkeln lite. Och halsen behöver oljas och kanske filas till lite. Kan nog tweeka till den lite.
slejnard Postat 22 maj Postat 22 maj Eller en gammal låt från -19 i ny kostym. Inte nöjd med hur den framfördes då. Tror jag gör den bättre rättvisa nu. Fishing Time.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.