slejnard Postat 27 februari Postat 27 februari Ingen kan göra allt men alla kan göra något. En bra devis. Vad tror ni… ska jag bli predikant nu när jag tappat jobbet?
slejnard Postat 27 februari Postat 27 februari 1 minut sedan sa Dark Of Light: Ja? Var du nyfiken? ☺️
Dark Of Light Postat 27 februari Postat 27 februari 2 minuter sedan sa slejnard: Ingen kan göra allt men alla kan göra något. En bra devis. Vad tror ni… ska jag bli predikant nu när jag tappat jobbet? "Bättre att kunna lite om mycket än mycket om lite", det är mitt motto. Vad är motto? Jo det rimmar på... Vahetterh... äh. Svaret på frågan är; nej. 2 minuter sedan sa slejnard: Var du nyfiken? ☺️ Nej, jag bara lät dig. 1
slejnard Postat 27 februari Postat 27 februari Hej på er mixgurus! Ska ni ta er an detta? https://www.studio.se/forums/topic/120868-mixtävling-med-yamaha/ Jag kanske 🤔 provar. Men nu bingen. Sov gott krumelurer.
Dark Of Light Postat 28 februari Postat 28 februari (redigerat) Hur blir det farbror Frej? Inget mer hå, kanske inte ens ett hej? Eller Barbro då? Det finns ju inga genvägar till det perfekta ljudet. Dårå'. Redigerat 28 februari av Dark Of Light
slejnard Postat 28 februari Postat 28 februari Ja vi kanske ska slå oss ihop jag å Rickard. morn å KPD
Fidden Postat 28 februari Postat 28 februari Masskrock på E4. Lite anmärkningsvärt eftersom E4 inte ens går genom dalarna. Men det kanske är skvaller OM masarna det gäller, kanske inför vasaloppet? Med storkarna däremot är det inga konstigheter, de kan ju utöva sin musik var som helst. Med tanke på storkrocken nyligen då alltså. 1
slejnard Postat 28 februari Postat 28 februari Begravning idag. En kompis morsa tillika min sambos faster. Sista i syskonskaran. Fick på mig kostymbyxorna. 4
Naymari Postat 28 februari Postat 28 februari Beklagar, Slej! 18 hours ago, slejnard said: Hej på er mixgurus! Ska ni ta er an detta? https://www.studio.se/forums/topic/120868-mixtävling-med-yamaha/ Jag kanske 🤔 provar. Men nu bingen. Sov gott krumelurer. Ptja, Har ju inte supermycket på schemat nästa vecka - så kanske. 1
slejnard Postat 28 februari Postat 28 februari Tack! Det tycker jag du ska nay. Ska börja med att ladda ner filerna så får vi se om det blir nåt. men först vila. 😴
slejnard Postat 28 februari Postat 28 februari Ja fy fan. Nu har jag dragit hem filerna till mix-tävlingen. Låter färdigt redan??
slejnard Postat 28 februari Postat 28 februari Man får kanske göra nåt extravagant konstnärligt drag. 😎
slejnard Postat 28 februari Postat 28 februari Ett lågt antal människor som röstar och ett folk som blivit dragna vid näsan. Tyvärr är det pengarna som styr over there. Helt åt skogen eller käpprätt åt helvete. 55 minuter sedan sa Analogfreak: Det amerikanska folket har trots allt röstat fram Donald Trump. Det säger nog mer om amerikanerna än om Trump. Man får de politiker man förtjänar.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.