Fidden Postat 2 april Dela Postat 2 april On 2024-03-30 at 20:59 sa Dark Of Light: 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 2 april Dela Postat 2 april Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 april Trådstartare Dela Postat 2 april Mjahapp, skolskjutning hos våra grannar i öster. Skytten gripen. Tragiskt, tragiskt för samtliga inblandade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 april Dela Postat 2 april En 12 åring dessutom. Ja, djävlar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 april Trådstartare Dela Postat 2 april RIP Chris Cross (Ultravox)😢 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 april Dela Postat 2 april 5 timmar sedan sa Neosus: Den där är gullig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 april Dela Postat 2 april 5 timmar sedan sa CHAE: RIP Chris Cross (Ultravox)😢 😞 Min enda livespelning avslutades med en cover på "Dancing with tears in my eyes". Jag spelade bas. RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 april Dela Postat 2 april Och detta väder på det. Här har sopabortgrusetfrångatornamaskinen gått på högvarv, folk har bytt till sommardäck och pimpat balkonger. Grillarna var utrullade. Och så blir det såhär... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 april Dela Postat 2 april 15 minuter sedan sa Fidden: folk har bytt till sommardäck Jag har aldrig sett så mycket trafikkaos som idag. Olyckor mitt framför näsan, alla slags varianter på dumhet, mer än vanligt. All buss stadstrafik ställdes in, stod 2 timmar i en kö på väg till depån pga. lastbil som fastnat i snön. Vilken. Djälvla. Dag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 april Trådstartare Dela Postat 2 april 30 minuter sedan sa Fidden: Och detta väder på det. Här har sopabortgrusetfrångatornamaskinen gått på högvarv, folk har bytt till sommardäck och pimpat balkonger. Grillarna var utrullade. Och så blir det såhär... 11 minuter sedan sa Dark Of Light: Jag har aldrig sett så mycket trafikkaos som idag. Olyckor mitt framför näsan, alla slags varianter på dumhet, mer än vanligt. All buss stadstrafik ställdes in, stod 2 timmar i en kö på väg till depån pga. lastbil som fastnat i snön. Vilken. Djälvla. Dag... Ja fy fan… Har varit ledig efter påskjobbet men kompisen på ak sa att ort-pat dominerade idag. Handleds- och höftfrakturer mestadels. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 april Dela Postat 2 april 9 minuter sedan sa CHAE: Ja fy fan… Har varit ledig efter påskjobbet men kompisen på ak sa att ort-pat dominerade idag. Handleds- och höftfrakturer mestadels. Imorgon + grader. På torsdag mer snö. Blanda mer gips... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 april Dela Postat 2 april Här har varit 🌞 idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 april Dela Postat 2 april 1 timme sedan sa Fidden: 😞 Min enda livespelning avslutades med en cover på "Dancing with tears in my eyes". Jag spelade bas. RIP Du funderar inte på att spela live igen? Det är kul. Låtar har du ju. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 april Dela Postat 2 april Just nu sa slejnard: Du funderar inte på att spela live igen? Det är kul. Låtar har du ju. Nej. Det är inte för mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 april Dela Postat 2 april 8 minutes ago, slejnard said: Här har varit 🌞 idag. I tokholm är det snöstorm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 april Dela Postat 2 april 7 minuter sedan sa Fidden: Nej. Det är inte för mig. Ok 👍. Förstår. Jag har tröttnat på pubspelningar i fyra timmar men tycker smågigs är kul. Roligt när ens egna låtar tas emot bra med bara akustisk gitarr och sång. Blandar numer covers med eget. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 april Dela Postat 2 april 5 minuter sedan sa Naymari: I tokholm är det snöstorm 🥶 stackars 😭. Skönt att inte vara där. Nog för att vi uppe i norr har fått en större slev men vi är kanske lite bättre rustade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 april Dela Postat 2 april Gick till den lilla kvartersbutiken tidigare ikväll. Ungefär 50 meter. Jag dog nästan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 2 april Trådstartare Dela Postat 2 april 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Imorgon + grader. På torsdag mer snö. Blanda mer gips... Ska meddela det☝🏼 1 timme sedan sa Naymari: I tokholm är det snöstorm 1 timme sedan sa slejnard: 🥶 stackars 😭. Skönt att inte vara där. Nog för att vi uppe i norr har fått en större slev men vi är kanske lite bättre rustade. Indeed! Någon decimeter snö i Sthlm = kaos!🙃 24 minuter sedan sa Fidden: Gick till den lilla kvartersbutiken tidigare ikväll. Ungefär 50 meter. Jag dog nästan. Vad hände?😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 2 april Dela Postat 2 april 2 minutes ago, CHAE said: Ska meddela det☝🏼 Indeed! Någon decimeter snö i Sthlm = kaos!🙃 Vad hände?😳 Infrastrukturen håller knappt utan väder. Känslig stad 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 april Dela Postat 2 april 16 minuter sedan sa CHAE: ☝🏼 🙃 Vad hände?😳 Jag fick snö på mig. Förresten kan jag inte radera emojis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 april Dela Postat 2 april 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 april Dela Postat 3 april Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 april Dela Postat 3 april Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 april Dela Postat 3 april Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 april Dela Postat 3 april Gött! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 april Dela Postat 3 april Gött mos! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 april Dela Postat 3 april Tusiken vad 🌞 skiner! Man blir ju förbaskad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 april Dela Postat 3 april S🌞l så ini men imorn snöyra igen. Det svänger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 april Dela Postat 3 april Starta helikoptern. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.