Jump to content
Annons

Far Out Land


Recommended Posts

Annons
On 2022-05-18 at 11:49 sa Erik dP:

Bra jobbat! Jag tror din röst har mognat.

Tack! Det var roligt att höra. Jobbar på med rösten. 😊

On 2022-05-18 at 12:14 sa Neosus:

Jag har inget att tillägga! Svänger på rätt bra! 👍

Tack! 🤩

On 2022-05-18 at 21:42 sa Jamen:

Vilken bra låt!!! Finfin hook i gitslinga/sång. Gillar mix, men skulle vilja höra trummor/virvel larma lite längre fram i ljudbilden.

Tack! Kul höra. Ja det är allt lite knepigt att avväga vart mixen ska gå. Tycker själv att Ulf trummar vanvettigt bra på denna ☺️. Kanske kunde haft dom liiite längre fram. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Din musik var roligare att komma med kritik på förr i tiden, nu har det blivit tråkigare. Det är ju på sätt och vis lite tråkigt, men sant, att det blivit så. 

Men det är ju bara för att det inte riktigt går att komma med någon kritik alls. Bara konstatera att din musik blir roligare och roligare att bara lyssna på. Utan att ens behöva tänka kritiskt alls. Ser fram emot att se dig på Dalhalla när du slagit igenom. När du väl fyller Globen så får du bjuda dit "the crew" och bjuda på en pizza och en kaffe. 

Tolv av tio möjliga hudtassar på denna låt och hela produktionen. 

  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-05-28 at 21:56 sa -k9-:

Din musik var roligare att komma med kritik på förr i tiden, nu har det blivit tråkigare. Det är ju på sätt och vis lite tråkigt, men sant, att det blivit så. 

Men det är ju bara för att det inte riktigt går att komma med någon kritik alls. Bara konstatera att din musik blir roligare och roligare att bara lyssna på. Utan att ens behöva tänka kritiskt alls. Ser fram emot att se dig på Dalhalla när du slagit igenom. När du väl fyller Globen så får du bjuda dit "the crew" och bjuda på en pizza och en kaffe. 

Tolv av tio möjliga hudtassar på denna låt och hela produktionen. 

Wow! Tack så mycket k9! Ja jag antar att det går framåt både låtmässigt och produktionsmässigt. Hundtassar är det bästa betyget 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag brukar ju gilla Slejnard-låtarna, och jag kan bara konstatera att nivån har höjts ännu ett steg (eller två) här!

Trevlig låt med tydliga Norrlands-vibbar. Snyggt arrangemang. Bra mixat. (Kanske aningens för framträdande bas.)

  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...