Jump to content
Annons
  • 0

ljudfråga


marinette

Fråga

Hej!

Har en keylab 61 kopplade till min MBP samt programvara Analog lab 4. Har även en högtalare HK onyx Studio 4. Den brukar jag koppla trådlös när jag lyssnar på musik på min mobil eller Ipad. Hur gör jag för att koppla HK ons studio 4 till min MBP trådlös. Har kolla på inställningar/ljud men den finns inte på listan.  Måste man ha en kabel emellan? vad för typ av kabel? 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 svar på denna fråga

Recommended Posts

Annons
  • 0

Tack för svar!Det hittade jag där uppe på min dator. Den verkar inte vilja ansluta sig fast det står att det är kopplat. dvs det kommer bara ljud från datorn. Har försökte starta om HK men det hjälper inte. Har kollat på ljud inställningar och den är på lista. Vad ska jag göra? Det står förresten att "den valda enheten saknar inställningar för ljud ut" 

Skärmavbild 2022-02-02 kl. 10.39.12.png

Redigerat av marinette
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 0

Gå in i macens bluetooth-inställningar (äpplet sen systeminställningar) och se till att den är parkopplad till högtalaren, sen borde det bara funka. Dock, bluetooth har alldeles för hög latency för att kunna spela live keyboard på ditt analog labs, så skaffa något kablat att lyssna igenom istället. 

  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 0

Tack för alla svar. Har provat mig fram och tillbaks. Ska sälja den i stället och köpa en keyboard som man inte måste koppla ihop med datorn. Inser att jag köpte fel. Det blir så när man inte kan någonting. 👍

Redigerat av marinette
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...