Jump to content
Annons

Utrustning stulen!


brojd

Recommended Posts

Saxat från ett mail jag fått idag.

"Hej!

Vi har blivit bestulna på våra instrument. Vi ber om er hjälp så att vi

ska

kunna få tillbaka dom. Detta har blivit stulet:

Fender Stratocaster ljusblå Serienr. 55495

Fender Stratocaster röd Serienr. L59366

Gibson Les Paul Custom svart Snr. 73217555

Guild Polara S-100 vit Serienr. FB001053

Fender Jazz Bass svart Serienr. 621105

Hjälp oss hitta dessa, belöning utlovas. Tack.

E-mail: stulet2005@yahoo.se

Tel 1: 0707-438624

Tel 2: 0706-754212

Tusen tack på förhand.

/Sahara Hotnights"

Buss på tjuvdjävlarna!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag tycker det är rätt ok, faktiskt! Det är säkert någon ung student som inte har råd att köpa instrumenten. Han skall säkert bara testa vad som passar honom bäst sen går han och köper en sån gitarr i en musikaffär!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, jag har fyra elgitarrer och en bas till salu. Billigt vid snabb affär...! Nån som är intresserad? 😳

Nejdå, självklart inte... Otroligt sorgligt med folk som inte kan hålla händerna i styr. I alla fall finns instrumenten på bild på deras hemsida också, tyvärr inte så bra kvalitet på bilderna: Sahara Hotnights

Där har dom däremot inte satt ut sina telefonnummer, utan det numret går till Polisen. Kanske det vore vettigt att byta ut numret här på forumet också...?

/Henning

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är rätt ok, faktiskt! Det är säkert någon ung student som inte har råd att köpa instrumenten. Han skall säkert bara testa vad som passar honom bäst sen går han och köper en sån gitarr i en musikaffär!

BOFF, den satt där den skulle.... 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är rätt ok, faktiskt! Det är säkert någon ung student som inte har råd att köpa instrumenten.

Han skall säkert bara testa vad som passar honom bäst sen går han och köper en sån gitarr i en musikaffär!

- Väldigt bra 😳!

(Men känner med er som blivit bestulna! Ser jag en misstänkt annons eller nåt så hör jag garanterat av mig!)

Jävla tjuvar, sno knarket istället, eller är det för farligt)

MVH-Peder

Redigerat av Peder
Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0...,640757,00.html

Jag trodde inte att man skulle ha sina instrumment i förådet, där brukar jag ställa dom saker som jag vill bli av med

Mmm, kanske inte bästa förvaringsplatsen kanske 😎

hehe undrar vad försäkringsbolaget säger om begärligt gods....

Lider med SH...fruktansvärt 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Jävla tjuvar, sno knarket istället, eller är det för farligt)

Ehhh, tänk om det är en ensamstående mamma med 4 barn som gjorde det för att få kläder till ungarna då 😎

- Nej, mamman hade ju snott kläderna istället! (samt lämnat lapp som förklarat alltihop bredvid de nybakta bullarna med tillhörande O´boy chockladdryck!)

MVH-Peder

Link to comment
Dela på andra sajter

MVH-Peder

Jag noterar att Du numer använder Dig av det epitet jag gav Dig och som Du då ongjorde Dig över. Skulle man kunna kalla detta för stöld, månne? Vad säger Ni andra? Ni vet att jag älskar (P)Eder och håller min beskyddande hand över (P)Eder!

O.S.A-Wonderboy

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...