Jump to content
Annons

Nytt projekt. Feedback/kritik önskas!


Recommended Posts

Hej!

Har en låt jag håller på och snickrar på, tänkte bara kika om det var någon som ville ta sig tiden & lyssna och ge mig lite feedback på den.

Vad som är bra, vad som kan förbättras osv.

Är riktigt nöjd med vart den är påväg, men det är lite skavanker & andra saker som ska fixas med den innan den är färdigställd. 🙂
Det ska även till en andra buildup, ett andra drop samt lite efterspel & outro. Även ett till lager ljud lite här och var osv.

Men jag antar och hoppas att man förstår idén av hur låten ska vara när man lyssnar och kan iallafall ge lite kritik utifrån det man hör nu.

Tusen tack på förhand!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Går att dansa till ... känns rätt basic men det är ingen nackdel då sångrösten gör sig mycket bra och jag gillar slutet.

  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Låter konstigt vid 1.20 eller är det SoundClouds fel att det kommer in något oljud som ligger över allting? Tycker i övrigt att det blir svajigt, eller att det upplevs så. Skulle önska mindre pålägg för en renare och bättre ”hit me” känsla. För den potentialen finns. I övrigt ingen märkvärdig låt skulle jag vilja säga.

  • Tack! 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...