Jump to content
Annons

Är du producent, musiker? Gillar du min demo? Vill du jobba ihop?


HonkyTonkin

Recommended Posts

Hej 🙂

Jag har precis lagt upp en demo pÄ soundcloud och letar nu efter nytt folk att jobba med. 

Jag har hittils i stort sĂ€tt jobbat sjĂ€lv och har nu tröttnat 🙁 produktionsprocessen för mig sjĂ€lv innebĂ€r bara frustration och Ă„ngest och det gĂ„r ut över mitt lĂ„tskriveri. Jag skriver mindre fastĂ€n det egentligen Ă€r det jag vill fokusera pĂ„. 

Jag har skrivit sen jag var 14 och har mÄnga lÄtar som jag vill fÄ inspelade men ORKAR inte producera mina grejer ensam lÀngre. 

Ifall det finns nÄgon dÀrute som faktiskt ocksÄ brinner för vad jag kallar "new blues" sÄ skriv till mig.

Det absolut roligaste skulle ju vara att trÀffa nÄgon som finns i Göteborg men pÄ hÄll funkar ju utmÀrkt ocksÄ. 

Det behöver sjÀlvfallet inte bara vara producenter utan Àven andra musiker som kan tÀnka sig att bolla lite idéer eller ge kritik osv. kanske finns det nÄgon som skulle kunna tÀnka sig att vara med att spela live ? (jag planerar sÄ mycket i smyg) 

Hör av er! Kram 

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
k9 (oregistrerad)

Riktigt bra lÄt. Du borde inte ha sÄ svÄrt att hitta nÄgon att jobba med baserat pÄ denna lÄt. As grym frasering och mjuk men tuff och rÄ ton i rösten. 

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Du Àr duktig!

Tips Àr att gÄ med i tvÄ grupper pÄ fejjan och lÀgga upp ett inlÀgg. DÀr finns mycket aktiva mÀnniskor och producenter. 

Musikerforum i Göteborg
Musiker i Göteborg. 

🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 3 veckor senare...

Det dÀr lÄter riktigt intressant. Du har grymt hÀrlig röst. Jag och min kollega rasmus Àr producenter, sitter i Stockholm. Vi har nÄgra lÄtar dÀr din röst troligtvis skulle passa, vi kanske kan prodda lite av vÄra lÄtar och dina lÄtar ihop?

Mvh David Nordin

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 7 mĂ„nader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...