Jump to content
Annons

God Jul


Pluffo

Recommended Posts

Annons

Merry Christmas and A Happy New Year to all . . . som vi sĂ€ger hos oss!NĂ„gon som Ă€r sugen pĂ„ en julberĂ€ttelse? En saga för barn - lĂ€s den för era smĂ„syskon!! 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

God Jul, och gott nytt Ă„r.

Vi beslöt att inte köpa sÄ mycket julkappar inom den nÀrmsta familjen i Är. Det blev typ 4 cdr skivor som jag fick. Heh... Men, det Àr skönt att ha slÀkt, fick 1800 kronor, sÄ det kompenserar vÀl ganska bra. Undrar vad jag skall köpa för dem?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 5 mĂ„nader senare...

SĂ„dĂ€r, nu parkerar vi den hĂ€r trĂ„den tills krĂ€ftpremiĂ€ren, ok? 😉

ApropĂ„ midsommar förresten, konstigt att inget dansband Ă€nnu tagit upp Paul Youngs/Zuccheros "Senza una donna" och gjort en svensk "Sensommar donna"... 😉

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Andrew (oregistrerad)

Fast nu börjar vĂ€l nedrĂ€kningen till nĂ€sta jul. Mindre Ă€n 6 mĂ„n kvar... 😉😉

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 5 mĂ„nader senare...

God Jul!

Trodde att ni fĂ„tt dĂ„ndimpen nĂ€r ni redan frĂ„gade om man fĂ„tt nĂ„t kul i julklapp... 🙂

Edit: MÄste dessutom pÄpeka att Adolphson o Falks "Mer Jul" Àr den bÀsta jullÄten nÄnsin!!

Har mest bara hört den pĂ„ radion förut och alltid tyckt att den Ă€r himla skön och verkligen medför julkĂ€nsla, men nu har jag verkligen lyssnat ett par gĂ„nger, och den Ă€r ju verkligen kanon!! Underbar ljudbild och full av hĂ€rliga analoga synthljud... 😛

Redigerat av android
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...