Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

God Jul, och gott nytt Är.

Vi beslöt att inte köpa sÄ mycket julkappar inom den nÀrmsta familjen i Är. Det blev typ 4 cdr skivor som jag fick. Heh... Men, det Àr skönt att ha slÀkt, fick 1800 kronor, sÄ det kompenserar vÀl ganska bra. Undrar vad jag skall köpa för dem?

• 5 mĂ„nader senare...
Postat (redigerat)

Jag tyckte det var sĂ„ bissart att bumpa upp den hĂ€r trĂ„den sĂ„ jag kunde bara inte motstĂ„ 🙂

Edit: FörlĂ„t 😛

Redigerat av Pluffo
Postat
Jag tyckte det var sĂ„ bissart att bumpa upp den hĂ€r trĂ„den sĂ„ jag kunde bara inte motstĂ„ 🙂

Edit: FörlĂ„t 😛

Jamen Glad Midsommar dĂ„ dĂ„! 😄

Postat

Hehe, det fĂ„r bli en tradition att bumpa upp den hĂ€r trĂ„den vid varje högtid under Ă„ret 🙂

Stinkey (oregistrerad)
Postat

Glad midsommar out there!!!! Sill och nubbe och jordgubbar. 😛😎😎

Postat

SĂ„dĂ€r, nu parkerar vi den hĂ€r trĂ„den tills krĂ€ftpremiĂ€ren, ok? 😉

ApropĂ„ midsommar förresten, konstigt att inget dansband Ă€nnu tagit upp Paul Youngs/Zuccheros "Senza una donna" och gjort en svensk "Sensommar donna"... 😉

Andrew (oregistrerad)
Postat

Fast nu börjar vĂ€l nedrĂ€kningen till nĂ€sta jul. Mindre Ă€n 6 mĂ„n kvar... 😉😉

• 5 mĂ„nader senare...
Postat

SÄdÀr ja....dags att Äteruppliva den officiella hardcorejultrÄden ( oldschool ) frÄn förra Äret. SÄ God Jul...igen...

Postat

HĂ€rligt! Men jag har ingenting att tillĂ€gga som inte sagts tidigare, Ă€ven om jag till fullo hĂ„ller med. 🙂

Postat

Jag var ju inte med förra julen, sÄ nu kan jag ju passa pÄ att sÀga GOD JUL dÄ..

//Nisse 😛

Postat (redigerat)

God Jul!

Trodde att ni fĂ„tt dĂ„ndimpen nĂ€r ni redan frĂ„gade om man fĂ„tt nĂ„t kul i julklapp... 🙂

Edit: MÄste dessutom pÄpeka att Adolphson o Falks "Mer Jul" Àr den bÀsta jullÄten nÄnsin!!

Har mest bara hört den pĂ„ radion förut och alltid tyckt att den Ă€r himla skön och verkligen medför julkĂ€nsla, men nu har jag verkligen lyssnat ett par gĂ„nger, och den Ă€r ju verkligen kanon!! Underbar ljudbild och full av hĂ€rliga analoga synthljud... 😛

Redigerat av android
Postat

ja, varför inte? alla kanske inte gillar julen sĂ„ jag önskade en ond jul Ă„t dem... 😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.