Pluffo Postat 23 december 2003 Dela Postat 23 december 2003 ...och ett gott nytt år!!! ( möjligtvis något off topic men va sjutton, det är ju jul 🙂 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 23 december 2003 Dela Postat 23 december 2003 God Jul & Gott Nytt År!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soda_jam Postat 24 december 2003 Dela Postat 24 december 2003 God Jul på er allihop! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chrisB Postat 24 december 2003 Dela Postat 24 december 2003 Merry Christmas and A Happy New Year to all . . . som vi säger hos oss!Någon som är sugen på en julberättelse? En saga för barn - läs den för era småsyskon!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Synthetique Postat 25 december 2003 Dela Postat 25 december 2003 Go jul här mä!.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Smergo Postat 25 december 2003 Dela Postat 25 december 2003 God jul! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Synthetique Postat 25 december 2003 Dela Postat 25 december 2003 nån som fick nåt värt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 26 december 2003 Dela Postat 26 december 2003 God Jul, och gott nytt år. Vi beslöt att inte köpa så mycket julkappar inom den närmsta familjen i år. Det blev typ 4 cdr skivor som jag fick. Heh... Men, det är skönt att ha släkt, fick 1800 kronor, så det kompenserar väl ganska bra. Undrar vad jag skall köpa för dem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 23 juni 2004 Trådstartare Dela Postat 23 juni 2004 (redigerat) Jag tyckte det var så bissart att bumpa upp den här tråden så jag kunde bara inte motstå 🙂 Edit: Förlåt 😛 Redigerat 23 juni 2004 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 23 juni 2004 Dela Postat 23 juni 2004 Jag tyckte det var så bissart att bumpa upp den här tråden så jag kunde bara inte motstå 🙂 Edit: Förlåt 😛 Jamen Glad Midsommar då då! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 23 juni 2004 Dela Postat 23 juni 2004 Gla' messommar på er allehopa 🙂 Love. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peppemannen Postat 23 juni 2004 Dela Postat 23 juni 2004 Glad midsommar på er alla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 23 juni 2004 Trådstartare Dela Postat 23 juni 2004 Hehe, det får bli en tradition att bumpa upp den här tråden vid varje högtid under året 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 23 juni 2004 Dela Postat 23 juni 2004 som vi sa förr i tiden: God Glögg och Gott Nytt Renat 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 25 juni 2004 Dela Postat 25 juni 2004 Glad midsommar! https://www.studio.se/index.php?act=ST&f=19&t=2802&s= https://www.studio.se/index.php?showtopic=2800 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 25 juni 2004 Dela Postat 25 juni 2004 Glad midsommar out there!!!! Sill och nubbe och jordgubbar. 😛😎😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 26 juni 2004 Dela Postat 26 juni 2004 Sådär, nu parkerar vi den här tråden tills kräftpremiären, ok? 😉 Apropå midsommar förresten, konstigt att inget dansband ännu tagit upp Paul Youngs/Zuccheros "Senza una donna" och gjort en svensk "Sensommar donna"... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Andrew (oregistrerad) Postat 26 juni 2004 Dela Postat 26 juni 2004 Fast nu börjar väl nedräkningen till nästa jul. Mindre än 6 mån kvar... 😉😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 17 december 2004 Trådstartare Dela Postat 17 december 2004 Sådär ja....dags att återuppliva den officiella hardcorejultråden ( oldschool ) från förra året. Så God Jul...igen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 17 december 2004 Dela Postat 17 december 2004 Härligt! Men jag har ingenting att tillägga som inte sagts tidigare, även om jag till fullo håller med. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 17 december 2004 Dela Postat 17 december 2004 Ja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 17 december 2004 Dela Postat 17 december 2004 go' jul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
One night in The Trance Postat 17 december 2004 Dela Postat 17 december 2004 GODJuL 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Postat 17 december 2004 Dela Postat 17 december 2004 Jag var ju inte med förra julen, så nu kan jag ju passa på att säga GOD JUL då.. //Nisse 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 17 december 2004 Dela Postat 17 december 2004 (redigerat) God Jul! Trodde att ni fått dåndimpen när ni redan frågade om man fått nåt kul i julklapp... 🙂 Edit: Måste dessutom påpeka att Adolphson o Falks "Mer Jul" är den bästa jullåten nånsin!! Har mest bara hört den på radion förut och alltid tyckt att den är himla skön och verkligen medför julkänsla, men nu har jag verkligen lyssnat ett par gånger, och den är ju verkligen kanon!! Underbar ljudbild och full av härliga analoga synthljud... 😛 Redigerat 17 december 2004 av android Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 17 december 2004 Dela Postat 17 december 2004 God jul. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mannex Postat 17 december 2004 Dela Postat 17 december 2004 (redigerat) Sweet Christmas! Äh varför funkar inte bilden? sweet christmas Redigerat 17 december 2004 av Mannex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ketri Postat 17 december 2004 Dela Postat 17 december 2004 OND JUL! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
One night in The Trance Postat 17 december 2004 Dela Postat 17 december 2004 OND JUL! OND JUL? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ketri Postat 17 december 2004 Dela Postat 17 december 2004 ja, varför inte? alla kanske inte gillar julen så jag önskade en ond jul åt dem... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.