Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag tÀnkte inhandla EZDrummer 2 och undrar vilken EZX-expansion som Àr att rekommendera, eftersom man fÄr en pÄ köpet.

Jag försöker göra pop/rock-musik och gillar 70-tals artister som Steely Dan, Doobie Brothers och Eagles m fl.

Jag har redan den expansion som heter Rock!. Jag Àr tacksam för förslag.

Annons
Postat

Jag hade valt antingen the Classic eller Rock Solid. BÄda erbjuder bra, vÀlljudande och mÄngsidiga kits direkt ur lÄdan.

VĂ€nligen,

CHAE

Tack för tipsen, men The Classic lÄter lite för löst i köttet och Rock Solid har för mycket eko.

De kanske blir intressanta sen, men först vill jag ha lite snappigare ljud.

Die Hard (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Jag hade valt antingen the Classic eller Rock Solid. BÄda erbjuder bra, vÀlljudande och mÄngsidiga kits direkt ur lÄdan.

VĂ€nligen,

CHAE

Rock Solid har ju sÄgats lÀngs med fotknölarna flertal gÄnger av mÄnga. Allt för modernt ljud för 70-talsljudet dessutom. Nashville lÄter bra. Southern Soul passar utmÀrkt till 70-talslÄtar

Redigerat av Die Hard
Postat

Rock Solid har ju sÄgats [...] flertal gÄnger av mÄnga. [...]

JasĂ„, sĂ€ger du det? Jag tycker personligen att Rock Solid lĂ„ter mumma 🙂

Postat

Tack för tipsen, men The Classic lÄter lite för löst i köttet och Rock Solid har för mycket eko.

De kanske blir intressanta sen, men först vill jag ha lite snappigare ljud.

VarsÄgod. Smaken Àr ju, som bekant, som baken. Hoppas att du hittar nÄgot som passar vad det lider.

Postat

VarsÄgod. Smaken Àr ju, som bekant, som baken. Hoppas att du hittar nÄgot som passar vad det lider.

Jag ska nog inhandla i morgon sÄ det brinner i knutarna. Jag tycker att Vintage Rock lÄter rÀtt bra.

Postat

Vintage Rock har jag sjĂ€lv sen nĂ„gra Ă„r tillbaka och den har ett mysigt 70-talsljud som bör passa dina musikaliska preferenser riktigt bra. Det gĂ„r att fĂ„ den att lĂ„ta rĂ€tt omysig ocksĂ„ om man vill det. 🙂

Postat

Det blev Vintage Rock. Tack för alla tips.

Jag avskyr detta med att man mÄste ladda hem program. Jag vill ha dem pÄ dvd eller kassettband eller hÄlkort eller vad som helst. Nerladdning Àr inte bra.

Postat

Det blev Vintage Rock. Tack för alla tips.

Jag avskyr detta med att man mÄste ladda hem program. Jag vill ha dem pÄ dvd eller kassettband eller hÄlkort eller vad som helst. Nerladdning Àr inte bra.

Se dĂ€r, se dĂ€r 🙂

😆 @ "hĂ„lkort"

Postat

Det skulle bli i runda slÀngar 7,12 miljoner hÄlkort. Om du jobbade flitigt med nÄgon i skift sÄ skulle ni nog lyckas installera det pÄ ett Är iaf!

Postat

Det skulle bli i runda slÀngar 7,12 miljoner hÄlkort. Om du jobbade flitigt med nÄgon i skift sÄ skulle ni nog lyckas installera det pÄ ett Är iaf!

Ja, va fan, kassettband dÄ.

Postat (redigerat)

Ja, va fan, kassettband dÄ.

Ja dÄ skulle det gÄ undan! Med en gammal hederlig 1530 C2N skulle du klara det pÄ knappt tre mÄnader.

PRESS PLAY ON TAPE

Redigerat av rainydays
Postat

Ja dÄ skulle det gÄ undan! Med en gammal hederlig 1530 C2N skulle du klara det pÄ knappt tre mÄnader.

PRESS PLAY ON TAPE

Jag kanske har gott om tid.

Postat

Helt ok laddtid ÀndÄ. Snabbare Àn mÄnga trummisar.

Men frustrationen nÀr man vaknar upp efter 10 veckor och möts av:

?LOAD ERROR

READY.

â—Ÿ

Postat

Helt ok laddtid ÀndÄ. Snabbare Àn mÄnga trummisar.

Men frustrationen nÀr man vaknar upp efter 10 veckor och möts av:

?LOAD ERROR

READY.

â—Ÿ

Du verkar ju vara en man med en mission. Jag antar att du inte gillar DVD:er heller?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.