Jump to content
Annons

Nvidia GeForce 7300 GT hindrar Win 10 Uppgradering

Recommended Posts

Soderlund (oregistrerad)
Postat

Hej,

Jag har senaste drivrutiner för mitt enkla grafikkort. Windows vill inte lÄta mig uppgradera frÄn Win 7 pga "inget stöd frÄn tillverkaren" typ. TÀnkte dÄ anvÀnda moderkortets inbyggda grafikutgÄng, ett Gigabyte GA-z97x-Gaming 3. DÄ vill inte Nuendo fungera pga nÄgon AEROinstÀllning....Jag struntar dÄ i det och ÄtergÄr till mitt GeForce som funkar oklanderligt under Win 7.

FRÅGA: mĂ„se jag köpa nytt grafikkort för att kunna anvĂ€nda Win 10?

VĂ€nligen, Micke S.

Annons
Soderlund (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Nuendo KRÄVER Aero och startar inte utan. Jag vet inte ens vad det Ă€r och hittar inga instĂ€llningar att Ă€ndra...AlltsĂ„ Ă€r denna Aerofunktion pĂ„ i bakgrunden vid anvĂ€ndande av mitt Nvidia kort, men Moderkortets grafik verkar vara frĂ„n Ă„ttiotalet... (skĂ€mt) moderrkortet Ă€r hyfsat nytt...Har aldrig varit med om detta tidigare.

Micke.

Redigerat av Soderlund
Postat

Wut? Jag kör Nuendo 7 i Win 8 med allt lull-lull avstÀngt, grafiska effekter var det första som rök, men har inte mÀrkt av nÄt!?

Soderlund (oregistrerad)
Postat

Wut? Jag kör Nuendo 7 i Win 8 med allt lull-lull avstÀngt, grafiska effekter var det första som rök, men har inte mÀrkt av nÄt!?

Men kör du med integrerat grafikkort?

Micke,

Soderlund (oregistrerad)
Postat

jag har löst det hela, over and out!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.