Jump to content
Annons

Producent söker sångare/sångerska


Kabonas

Recommended Posts

Hej!

Vi är två grabbar från Kristianstad som skriver och producerar ofantligt mycket musik, men vi har ingen som kan sjunga på låtarna.

Det vi söker nu är en kille eller tjej i skånetrakten som är sugen på att lägga vocals till musiken vi proddat. Vi skriver mestadels mainstream pop/rock.

Är det någon som känner sig intresserad så får ni gärna höra av er till mig här på forumet! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej!

(Live från release-konsert)

(Så ser du mer hur jag ser ut också om detta är av nyfikenhet, jag gör stämma på ref och kör tredje versen)

Hej!

Jag heter Renate Rubini och är en Norsk artist som numera bor i Göteborg!

Gjort musik i flera olika genrer, bland annat Svensk/Norsk rap med Timbuktu & Promoe, släppt flera singlar och EP i både Norge och England i soul/pop och house, släppte mitt debutalbum Sometimes (soul/jazz) med kompositören Runar Andersen.

Samarbetat med Datmusic i Norge vilket resulterade i Mamacitas - Skitzo.

Har mycket material och idéer liggandes (mestadels inom soul/pop med lite rock influenser i några låtar.) Då jag släppt allt i Norge och England har dom länderna ensamrätt på materialet gällande Spotify men en del finns på Wimp, länkar till lite olika låtar nedan.

Hade varit kul med samarbete då jag är hyfsat nyinflyttad till Sverige

Vid intresse når ni mig på denna mailen nedan

rubinibooking@mail.com

Renaterubini.com

Med Vänliga Hälsningar

Renate Rubini

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Tack för era inlägg! Låter jättebra det ni har skickat. Men söker främst en pop/rock sångare! Får gärna bo i Skånetrakten då vi kommer att vilja lägga ner tid att spela in sång tillsammans med dig. Vår plan är att även starta ihop en grupp så att vi kan ut och köra live. Känner ni, eller känner ni någon som ni tror är perfekt för oss? Skriv gärna till mig då! 🙂🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå!

Vågar man sticka in en fråga om ni kan tänka er att jobba på distans?

Hur pass långt snackar vi? Vår idé är att kunna ut och göra liveperformance ihop också. Tanken är väl att starta ett band, men vi vill först och främst få all sång inspelad på allt material vi har, sen kunna ut och marknadsföra och spela 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...