Jump to content
Annons

Producent söker samarbete i Skåne


Jay Bee

Recommended Posts

Hej!

Jag har nyligen flyttat ned till Lund och började bygga på min studio i våras, den är snart helt klar. Finns en hel del bra utrustning i studion, endast professionell gear. Det finns en hel del goa grejer att leka med och det fylls på konstant med leksaker. Jag söker duktiga musiker som är vana med att spela in och som vill vara med och skriva låtar. Jag tänker mig en bred variation på musikstilar såsom rnb, pop, house, singer/songwriter, akustiskt och allt däremellan.

Så om du är duktig på ett instrument, klaviatur eller gitarr och bor i närheten av Lund och vill skriva några hits är det bara att höra av dig!

Bifogar någon bild på mitt lilla krypin:

12038922_10204901134434834_280521107543470225_o.jpg

12031540_10204901140554987_8666887942083908833_o.jpg

Mvh

Joakim

Redigerat av Jay Bee
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej! Jag bor själv i Skåne och är intresserad utav samarbete. Jag söker för närvarande någon med bra utrustning och studiofärdigheter som kan hjälpa mig att ge liv åt mina låtar. Själv sitter jag hemma på min dator, utan kringutrustning, och spelar in mina idéer. Jag känner dock att de saknar den atmosfär som jag egentligen föreställer mig att de ska ha. De känns "platta" på grund av att jag inte helt besitter de färdigheter och den utrustning som krävs för att kunna ge låtarna det där lilla extra. Om du (eller någon annan som läser detta) är intresserad så skicka ett mail till mig så kan vi diskutera vidare. Här är några av låtidéerna jag arbetat på (De är långt ifrån färdiga men tillräckligt för att man ska få en idé om dem tänker jag):

http://www.nonixdark.com/mymusic/Lonesome%20Dove%20Beta%2020.MP3

http://www.nonixdark.com/mymusic/My%20Solitude%20and%20I.mp3

Värt att tillägga är att mitt mål är inte att de ska låta som de låter just nu. Mitt mål är att de ska bli mycket bättre, och om det innebär att göra om dem från grunden så kommer jag klart vara öppen för nya förslag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är din "stämpel" då (Artist, producent, låtskrivare, osv)?

Vilken genré är du inriktad på?

Vill du ha någon form av betalning för studio-användningen?

Hade du kunnat tänka dig ett producent-sammarbete?

De blev ganska många frågor på en gång men hoppas på svar. 😄

Jag är producent och låtskrivare med mixning som specialkompetens.

Då jag är ute efter duktiga musiker (gitarrister och keyboard) så kommer jag självklart inte ta betalt av någon för att skriva musik tillsammans. Men om du t.ex vill utnyttja studion för dina egna projekt så kommer det inte gratis såklart. Om mina färdigheter behövs så hyr jag ut dem också. Men i första hand letar jag efter duktiga musiker som är duktiga på att skriva musik.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Det tycker jag låter intressant, spelar gitarr och sjunger och gjort detta en längre tid! Ej så bunden vid vilken låtstil mer än att göra något intressant.

Kan jag nå dig på något annat sätt?

Med vänlig hälsning,

Sofie H

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Det tycker jag låter intressant, spelar gitarr och sjunger och gjort detta en längre tid! Ej så bunden vid vilken låtstil mer än att göra något intressant.

Kan jag nå dig på något annat sätt?

Med vänlig hälsning,

Sofie H

Absolut låter intressant!

Du kan maila mig på bergstrom.joakim@outlook.com

Kan du kanske skicka med någon länk till lite låtar du gjort tidigare? Skulle gärna vilja höra dig spela!

Mvh

Joakim

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...