Jump to content
Annons

Stor satsning på gång - söker producenter


Jallz

Recommended Posts

Hej!

Jag har nyss byggt min egna musikstudio som håller riktigt god kvalitet och nu ska jag påbörja min satsning inom musiken.

Jag har en producent men där kostar beats en del så det hade varit mer förmånligt att ha en producent som vill växa med en istället, materialet måste då vara av hög kvalité vad gäller mixing och beat såklart.

Det är väldigt meriterande om du kan mixa låtar bra då detta är min svaghet. Jag är snart 19 år och har valt att satsa på detta helhjärtat och letar efter folk som vill med på resan (producenter av hiphop + house, som även helst kan mixa /mastera låtar bra.

Tror du att du är rätt person så maila mig på alexanderrolf96@gmail.com omgående om du är redo för något mer seriöst och inte en hobby!

Mvh

Redigerat av Jallz
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

För många tror jag att det hade underlättat om du gått lite mer in på djupet;

Var är du lokaliserad någonstans?

Vad är din roll i din satsning inom musiken?

Har du något verk du kan dela med dig av?

Av vad jag läst på diverse forum genom åren så hittar man oftast en producent om man är något värt att satsa på eller om producenten själv känner att den har något att vinna på sammarbetet, Så att länka något du redan gjort är A och O skulle jag vilja TRO iaf.

Lycka till med sökandet! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Har inget att visa upp för närvarande utan vill hellre att man hör det när jag har allt på allt och inte något halvtaskigt klipp genom telefonen eller så☺

Jag kommer börja spinna på idéer på tisdag/onsdag då allt är här!

Jag kan köra samarbete över nätet men annars så bor jag i Småland vid Öland ungefär om ni känner till det?

Satsning för mig innebär att driva mot att leva på musiken och mer där efter, alltså som yrke och verkligen brinna för att utvecklas tillsammans!

Min roll blir ju artistrollen samt marknadsföring av låtarna/varumärket. Producentens jobb blir helt enkelt mix master och kreation av låtar. Så klart är jag med på fronten med att skapa låtar för att se vad jag söker osv, kan själv göra beats i mycket enkelt stuk så vet ungefär vad jag vill ha.☺

Några mer funderingar? Tack för svar☺

Redigerat av Jallz
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 7 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...