aolsson Posted April 16, 2005 Share Posted April 16, 2005 (edited) Så var det dags för ännu en release av Pro Tools mjukvaran.. De flesta nyheterna gäller dock TDM systemen och stödet för den nya kontrollytan D-Command. Dock finns det lite godis för LE också. Läs mer om 6.9 här.. Ladda hem 6.9 här.. Edited April 16, 2005 by aolsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
brojd Posted April 16, 2005 Share Posted April 16, 2005 Kanske är dags att ge upp min gamla 6.4 nu ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murdock Posted April 16, 2005 Share Posted April 16, 2005 När kom 6.7 ut egentligen? Dom uppdaterar snabbt känns det som... Link to comment Share on other sites More sharing options...
aolsson Posted April 16, 2005 Author Share Posted April 16, 2005 (edited) När kom 6.7 ut egentligen? Dom uppdaterar snabbt känns det som... På senare tid har det varit två större releaser per år.. En vid NAB mässan på våran, oftast med Post inriktade funktioner. Och en på hösten runt AES tid, då lite mer musikinriktad... 6.7 släpptes (avicerades) vid AES förra hösten... att det sedan har tagit tid att få ut till alla hugade spekulanter är ett annat problem 😎 Edited April 16, 2005 by aolsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobbe Posted April 16, 2005 Share Posted April 16, 2005 När jag köpte mitt digi002 blev jag lovad att upptateringarna skulle vara gratis det föra året. Hade min återförsäljare fått allt om balfoten då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts