Jump to content
Annons

Kan inte starta upp ett visst projekt i CB 7.5 [LÖST]


thomaslj

Recommended Posts

Hej!

Jag har den senaste månaden byggt på ett nytt projekt i Cubase 7.5. Senaste jag lekte med projektet var igår kväll då jag inte gjorde några stora ändringar. Nu när jag vill öppna det så får jag meddelandet "Cubase 7 har slutat att fungera" windows söker efter lösningar på problem osv...

Är detta någon som råkat ut för detta mer än mig?, finns det någon smidig lösning man kan göra, typ tömma cash eller något?

Jag har under de senaste åren bytat ut "lånade" mjukvaror mot köpta lagliga versioner just för att slippa dessa problemen. Det känns riktigt tungt om jag inte kan få fram projektet något mer.

Har ni några ideer så får ni gärna höra av er.

Med Vänliga hälsningar Thomas Ljunggren

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Postat (redigerat)

Har testat alla BAK filer, inga fungerar. Cubase stöter på ett problem och det måste stängas ner.

Ska testa att göra en systemåterställning, får se om det kan hjälpa.

* Nu har jag upptäckt att detta även gäller ett äldre projekt som jag inte rört sedan Juli ;(

Redigerat av thomaslj
Link to comment
Dela på andra sajter

Fixade problemet efter letande i systemet.

Lösning:

Uppdaterade automapp 4 igår vilket resulterade i att en av mina favoritupluggar slutade funka. Så efter att ha bytat ut shell och installerat om lite program löste sig allt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...