Nikolaus Postat 11 april 2005 Postat 11 april 2005 Hej! VÀldigt bra forum jag stötte pÄ. Har redan hunnit pröva det. Mitt namn Àr Nikolaus von Knorring. Jag Àr 24Är och bor i VÀsterÄs. Till vardags Àr jag student och lÀser energiteknik. Senaste tiden har musiken vuxit allt mer i mitt liv vilket jag naturligtvis njuter av. FrÀmst Àr jag artist. SÄngare och gitarrist men ocksÄ lÄtskrivare. I detta forum hoppas jag möta nya intressanta personer att sammarbeta med för att ta er och mig sjÀlv med pÄ nya stora kliv inom musiken. /Nicko
Ken KÀngström Postat 11 april 2005 Postat 11 april 2005 (redigerat) VÀlkommen =). SlÀng upp nÄt pÄ demoforumet gÀrna =). Redigerat 11 april 2005 av addic59
Nikolaus Postat 11 april 2005 TrÄdstartare Postat 11 april 2005 Ska sÀtta mig in i hur det fungerar och slÀnga in en lÄt.
Neko Postat 11 april 2005 Postat 11 april 2005 VÀlkommen vÀlkommen. Kommentera gÀrna andras alster ocksÄ om du slÀnger in en lÄt. Hoppas du kommer trivas hÀr bland oss andra lite lÀtt muppiga personligheter.
Ken KÀngström Postat 11 april 2005 Postat 11 april 2005 Ska sÀtta mig in i hur det fungerar och slÀnga in en lÄt. Kolla reglerna för demopostning innan du slÀnger upp nÄt. https://www.studio.se/index.php?showtopic=1292 MVH//Kenny
Nikolaus Postat 11 april 2005 TrÄdstartare Postat 11 april 2005 Nu har jag ocksÄ lyckats lÀgga in en lÄt... Demoforum
hackeman Postat 11 april 2005 Postat 11 april 2005 VĂ€lkommen! Det bĂ€sta med lĂ„ten du postade Ă€r dess status.... "singel" đ BTW.. jag Ă€r sopa pĂ„ namn, men "Anneli Rydahl".. var har jag hört det innan? đ
Nikolaus Postat 12 april 2005 TrĂ„dstartare Postat 12 april 2005 Ja man har ju inte rĂ„d att först göra demo sen göra singel. sĂ„ dĂ„ blev de ett steg istĂ€llet đ "Anneli Rydahl" ? Ja kan det vara i samband med Indien? Vi kom nyligen hem frĂ„n tvĂ„ mĂ„naders inspelning och promotion resa dit. Kolla hennes hemsida, den kanske hjĂ€lper dig att minnas. www.annelirydahl.com
hackeman Postat 12 april 2005 Postat 12 april 2005 Ja man har ju inte rĂ„d att först göra demo sen göra singel. sĂ„ dĂ„ blev de ett steg istĂ€llet "Anneli Rydahl" ? Ja kan det vara i samband med Indien? Vi kom nyligen hem frĂ„n tvĂ„ mĂ„naders inspelning och promotion resa dit. Kolla hennes hemsida, den kanske hjĂ€lper dig att minnas. www.annelirydahl.com NjaaÀÀee... henne kĂ€nner jag inte, mĂ„ste ha förvĂ€xlat nĂ„gon eller nĂ„got. đČ Men alltsĂ„ det dĂ€r med "status: singel".. jag trodde du menade att DU var SINGEL! Mer kul sĂ„ juh. đ
Lundin Postat 12 april 2005 Postat 12 april 2005 BTW.. jag Ă€r sopa pĂ„ namn, men "Anneli Rydahl".. var har jag hört det innan? Ăhh din sopa.. đČ Anneli RydĂ© Ă€r det du tĂ€nker pĂ„ VĂ€lkommen hit Von Knorring.. Ă€r du av adlig slĂ€kt? Ovanligt efternamn iaf
hackeman Postat 12 april 2005 Postat 12 april 2005 BTW.. jag Ă€r sopa pĂ„ namn, men "Anneli Rydahl".. var har jag hört det innan? đł Ăhh din sopa.. đ Anneli RydĂ© Ă€r det du tĂ€nker pĂ„ VĂ€lkommen hit Von Knorring.. Ă€r du av adlig slĂ€kt? Ovanligt efternamn iaf HĂ€r har vi ett bra exempel pĂ„ nĂ€r denna smiley anvĂ€nds: đ
herwhisper Postat 12 april 2005 Postat 12 april 2005 VÀlkommen! Lyssnade pÄ din lÄt och gav en liten kommentar.
Nikolaus Postat 12 april 2005 TrĂ„dstartare Postat 12 april 2005 (redigerat) Tack alla för era varma vĂ€lkomnanden! >>demoniqus<< Ointroducerad adel dĂ„ man nĂ„n gong pĂ„ 1800-talet tyckte det var för dyrt att betala avgiften för att vara inskriven i riddarhuset. SĂ„ nĂ„gon godsĂ€gare eller baron Ă€r jag inte utan bara en av oss alla. đł >>herwhisper<< Tack för komentarerna. Tycker det Ă€r svĂ„rt att mixa och spela in i huvudtaget dĂ€rför uppskattar jag dina komentarer mycket. >>addic59 och djonas<< MĂ„ste sĂ€ga att jag faller lĂ€tt för eran musik sedan mina dar i hĂ„rdrocksband. Redigerat 12 april 2005 av Nikolaus
brojd Postat 12 april 2005 Postat 12 april 2005 Hej! VÀldigt bra forum jag stötte pÄ. Har redan hunnit pröva det. Mitt namn Àr Nikolaus von Knorring. Jag Àr 24Är och bor i VÀsterÄs. Till vardags Àr jag student och lÀser energiteknik. Senaste tiden har musiken vuxit allt mer i mitt liv vilket jag naturligtvis njuter av. FrÀmst Àr jag artist. SÄngare och gitarrist men ocksÄ lÄtskrivare. I detta forum hoppas jag möta nya intressanta personer att sammarbeta med för att ta er och mig sjÀlv med pÄ nya stora kliv inom musiken. /Nicko Hoj och vÀlkommen! Du rÄkar inte ha en trummisbrorsa/slÀkting som spelat med en viss svensk gitarrhÀlte? (tÀnkte pÄ det ovanliga efternamnet)
Nikolaus Postat 12 april 2005 TrÄdstartare Postat 12 april 2005 Hej "Twilight_Zound" och hej "The Mr". Nice softa lÄtar.
Nikolaus Postat 12 april 2005 TrÄdstartare Postat 12 april 2005 Du rÄkar inte ha en trummisbrorsa/slÀkting som spelat med en viss svensk gitarrhÀlte? (tÀnkte pÄ det ovanliga efternamnet) Jag Àr inte sÄ nÀra slÀkt med Micke som brorsa. Men pÄ lite avlÀgsnare hÄll ja.
brojd Postat 12 april 2005 Postat 12 april 2005 Du rÄkar inte ha en trummisbrorsa/slÀkting som spelat med en viss svensk gitarrhÀlte? (tÀnkte pÄ det ovanliga efternamnet) Jag Àr inte sÄ nÀra slÀkt med Micke som brorsa. Men pÄ lite avlÀgsnare hÄll ja. DÀr ser man... Du rÄkar inte ha nÄgon slÀkt hÀr uppe i Falun/Dalarna ocksÄ? (slÀktspionage pÄ KGB nivÄ)
Nikolaus Postat 12 april 2005 TrÄdstartare Postat 12 april 2005 DÀr ser man... Du rÄkar inte ha nÄgon slÀkt hÀr uppe i Falun/Dalarna ocksÄ? (slÀktspionage pÄ KGB nivÄ) Inte som jag har koll pÄ sÄdÀr...gjorde lumpen dÀr alla fall.
Hemluth Postat 13 april 2005 Postat 13 april 2005 Hej! Mitt namn Àr Nikolaus von Knorring. /Nicko Det var vÀldigt vilket vanligt ovanligt efternamn. Har haft kontakt med 3-4 personer med det efternamnet den senaste mÄnaden... VÀlkommen.
Nikolaus Postat 13 april 2005 TrÄdstartare Postat 13 april 2005 >>Per_a_55 <<Hemluth Tack för att jag fÄr vara i erat sÀllskap
mickeh Postat 16 april 2005 Postat 16 april 2005 Du rĂ„kar inte ha en trummisbrorsa/slĂ€kting som spelat med en viss svensk gitarrhĂ€lte? (tĂ€nkte pĂ„ det ovanliga efternamnet) Jag Ă€r inte sĂ„ nĂ€ra slĂ€kt med Micke som brorsa. Men pĂ„ lite avlĂ€gsnare hĂ„ll ja. ...Ted? Eller Anna...? đ
Stinkey (oregistrerad) Postat 16 april 2005 Postat 16 april 2005 Detta Ă€r det bĂ€sta forumet pĂ„ nĂ€tet, hĂ€r fĂ„r du reda pĂ„ allt du behöver veta och ganska mycket till. đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.