Jump to content
Annons

Dags att säga: Hej!


browno

Recommended Posts

Hej!

Jag är kamrat Browno och jag har nu hängt här i ett år och dragit iväg 100 inlägg så nu tänkte jag säga hej eftersom jag iaf inte har någonting kul att göra.

Jag går sista året på gymnasiet och är leadgitaarrist i ett band som spelar någonslags punkrock med influenser av det mesta. Jag började lära mig spela in musik för lite mer än ett år sedan och håller för närvarande på att spela in några låtar med bandet, det kanske dyker upp ett smakprov så småningom...

Jag är rädd för midi eftersom jag inte förstår det, och jag är även rädd för techno eftersom alla som gillar techno sniffar i sig ohälsosamma vita pulver och klär sig färgglatt.

Jag bytte för ca 2 månader sen från cubase till logic express 6 och försöker lära mig det någorlunda bra, men manualen är tråkig och jag hatar tutorials.

Nu vill jag att ni hälsar mig välkommen och hoppas att jag ska trivas. Puss hej! (nu ska jag ta på mig cineast-hatten och se på sjunde inseglet)

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
...Jag är rädd för midi eftersom jag inte förstår det, och jag är även rädd för techno eftersom alla som gillar techno sniffar i sig ohälsosamma vita pulver och klär sig färgglatt...

Det första kan jag förstå...men det andra vete f-n... 🙂 ...Välkommen iaf. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...