AndyPandy Posted April 8, 2005 Share Posted April 8, 2005 Jag försöker automatisera Tonic med midi, men ingenting händer! Tonic dyker ju upp som ett instrument så att jag kan skicka midi till den, men oavsett vad jag försöker skicka till så händer ingenting. Och ingenting hittar jag i manualen heller. Någon som vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piccazzo Posted April 8, 2005 Share Posted April 8, 2005 Andas å ta det lungt. Komplettera Tonic med en skävtt Gin och efter ett tag kommer allt att börja Klarna upp .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndyPandy Posted April 8, 2005 Author Share Posted April 8, 2005 (edited) 😎 Edited April 8, 2005 by AndyPandy Link to comment Share on other sites More sharing options...
frelin Posted April 8, 2005 Share Posted April 8, 2005 Asså har du spelat in ett midispår som du vill automatisera eller? Fattar inte frågan.... /oskar Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndyPandy Posted April 8, 2005 Author Share Posted April 8, 2005 Asså har du spelat in ett midispår som du vill automatisera eller? Fattar inte frågan..../oskar Öhh ... näe ... jag försöker automatisera Tonic, via midi, inget annat. Men nu fick jag hjälp från annat håll! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted April 9, 2005 Share Posted April 9, 2005 Asså har du spelat in ett midispår som du vill automatisera eller? Fattar inte frågan..../oskar Öhh ... näe ... jag försöker automatisera Tonic, via midi, inget annat. Men nu fick jag hjälp från annat håll! Vore toppen om du kunde berätta hur du löste problemet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndyPandy Posted April 9, 2005 Author Share Posted April 9, 2005 Kolla in den här länken: http://www.kvraudio.com/forum/viewtopic.ph...2614&highlight= Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts