sumsar Posted March 31, 2005 Share Posted March 31, 2005 Tja! Har två val inför min inspelnig på landet jag ska göra: Antingen använder jag express 7.0, eller så använder jag platinum 5.(nånting). Vilket är att föredra tycker ni? Och varför isf? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MusicNixon Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 Vad ska du spela in, och vad har du för dator? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest captain nemo Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 Varför Platinum 5.nånting? //nemo Link to comment Share on other sites More sharing options...
sumsar Posted April 2, 2005 Author Share Posted April 2, 2005 Nixon - Jag har en Mac dual g4 1.5Gig RAM Nemo - Jo, för att jag har möjlighet att köpa den versionen beggat.. Nya Pro kostar ju fan 10 lax.. inte en sportsmössa att styra så mkt stålar..! 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted April 2, 2005 Share Posted April 2, 2005 Nya Pro kostar ju fan 10 lax.. Men du pratade ju om Express? 🙂 Den går ju för 2995:- inkl. frakt. Är du student? Isåfall ännu billigare... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts