k9 (oregistrerad) Postat 17 september 2014 Postat 17 september 2014 Sitter och försöker komma på något bra sätt att göra sig ohungrig på... 😐 Handlade lite för mycket prylar och för lite mat denna månad. 🙁 :( 😠 :angry: 😱 Som tur är så har jag hudarnas mat fixad i alla fall. 🥰
k9 (oregistrerad) Postat 17 september 2014 Postat 17 september 2014 Mätt! Gjorde älghamburgare. Gottarns. 😲 GOTT!!! 🥰 Här blir det kyckling och pommes. 🥰
Algotezza Postat 17 september 2014 Postat 17 september 2014 Jag käkar humbugare, vego-burgare med falsk färs.
slejnard Postat 17 september 2014 Postat 17 september 2014 😲 GOTT!!! 🥰 Här blir det kyckling och pommes. 🥰 Också gott! ☺️ Jag käkar humbugare, vego-burgare med falsk färs. Va gott 🤪☺️
Neosus Postat 17 september 2014 Postat 17 september 2014 😲 GOTT!!! 🥰 Här blir det kyckling och pommes. 🥰 vagott Jag käkar humbugare, vego-burgare med falsk färs. vagott Också gott! ☺️ Va gott 🤪☺️ vagott Här blev det torsk och potatis!
k9 (oregistrerad) Postat 17 september 2014 Postat 17 september 2014 vagott vagott vagott Här blev det torsk och potatis! 😮 Det var ju det jag egentligen var sugen på. Fast en fisksoppa med potatis i då. 🥰 :wub:
k9 (oregistrerad) Postat 17 september 2014 Postat 17 september 2014 Jag käkar humbugare, vego-burgare med falsk färs. Burkar äta vegobits istället för chickenbits TOK GOTT! 🥰 :wub: 🥰 :wub:
slejnard Postat 17 september 2014 Postat 17 september 2014 vagott vagott vagott Här blev det torsk och potatis! 😄 Va gott! Unners hur det går för n´Stefan? Vilken av dom? 😑 löwen? 😑
slejnard Postat 17 september 2014 Postat 17 september 2014 😮 Det var ju det jag egentligen var sugen på. Fast en fisksoppa med potatis i då. 🥰 :wub: Pisksoffa e gott! 😮
slejnard Postat 17 september 2014 Postat 17 september 2014 Ikväll börjar vikings säsong två kl 21 i fyran. Ser ni det? Bra serie!
k9 (oregistrerad) Postat 17 september 2014 Postat 17 september 2014 Jo vikings bra. Ser den jag gör. Andra säsongen inväntas med spänning. Päh täh.
k9 (oregistrerad) Postat 17 september 2014 Postat 17 september 2014 Jaha! Ny tjatar ungen om att bli rengjord med. Jobbigt när tekniken inte ens låter en va i fred. 😠 :angry: 😠
slejnard Postat 17 september 2014 Postat 17 september 2014 Jo vikings bra. Ser den jag gör. Andra säsongen inväntas med spänning. Päh täh. Imorn börjar det. Hade fel dag i hövvet! 😳
slejnard Postat 17 september 2014 Postat 17 september 2014 Jaha! Ny tjatar ungen om att bli rengjord med. Jobbigt när tekniken inte ens låter en va i fred. 😠 :angry: 😠 Som attan det där.
slejnard Postat 17 september 2014 Postat 17 september 2014 Vart har Demonen tagit vägen? 😏 Lite trist faktiskt. On-topic-forumet händer inte mkt va. Och det var min PT! 😏
Linus Postat 17 september 2014 Postat 17 september 2014 Linus slängde ut migNej, det gjorde jag inte.
Zakyath Postat 17 september 2014 Postat 17 september 2014 De kanske gjorde en uppdatering som hindrar sadam från att komma tillbaka?
Micke H Postat 17 september 2014 Postat 17 september 2014 Shit, vilken djungel av kablar jag har försatt mig i. xD Jag har köpt mig själv en sån här liten apparat: Den är till för att koppla in mina gamla spelkonsoler i, så sköter uppskalningen av bilden till 1080p som sen går till TVn. Dvs en uppskalare som är miljarder gånger bättre än TVns inbyggda. Det är bara det att för att den ska funka bra så behöver mina konsoler skicka information i formatet RGB. Och efter massa felsökande ikväll kom jag fram till att både min SNES och min Megadrive skickar kompositvideo, och det var därför jag inte fick någon bild. Så nu måste jag investera i två nya SCART RGB-kablar. xD Och komma på någon smart lösning för min NES, för den kan inte skicka RGB av sig självt, såvida man inte moddar den.
k9 (oregistrerad) Postat 17 september 2014 Postat 17 september 2014 (redigerat) Råkade somna innan nyheterna igen. Vaknade med en dikt i skallen. Ett avsked till en bekant som dog: Från herrgård nu till himmel en broders själ har flytt. På jord ett skratt har slocknat, i himlen hörs ett nytt. Med tyngden i mitt hjärta och med en stilla tår, att dela sorgens börda mina tankar går Till dem som stod dig närmast sörj, bär sorgen väl, att sakna är att älska sorgen ett farväl. Du saknas nu Tobias, du finns ej längre här. Du älskas än Tobias av dem som sorgen bär. Vila i frid. Redigerat 17 september 2014 av k9
Recommended Posts