slejnard Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 snart luntzh! blir blopuddin´ vitkål å lingon! gott så det förslår. ☺️
Fidden Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 Ujujuj de va dyrt! 😮 Fast om man importerar från usa kostar den 17... Om man tänker så, så ligger utsatt pris enligt din regel. Ska nog försöka pruta lite ändå pga taskig marknad för annat än fender o Gibson. För övrigt tycker jag den låter helt ok i de få klipp jag hittat, men jag gillar att folk snackar skit om gretsch. Det får mig att känna mig lite indie xD
Guitar Nilsson Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 Hur ofta vill man ha en tolvsträngad elgitarr? Massa mycke pengar för en tolva man inte använder så ofta. Hellre en lika sixstring… ?
Naymari Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 Om googles kartor ger en tidsangivelse på en sträcka, och apples kartor säger att det skall ta en timme längre, vilken skall man lita på?
Fidden Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 Hur ofta vill man ha en tolvsträngad elgitarr? Massa mycke pengar för en tolva man inte använder så ofta. Hellre en lika sixstring… ? Jag lovar att försöka komma ihåg att inte köpa gitarren åt dig, men då får du allt försöka vara något mindre besserwissergubbfanaktig.
Fidden Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 Det var samma visa när jag köpte min blackstar-combo... Då hette det att jag skulle tycka det var kul en vecka och sen minsann aldrig använda den mer. Jäkligt lång vecka. Blir lagom irriterad på sånt där jävla beteende.
slejnard Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 Ja vill man ha nånting så vill man ha nånting.
Micke H Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 Det var samma visa när jag köpte min blackstar-combo... Då hette det att jag skulle tycka det var kul en vecka och sen minsann aldrig använda den mer. Jäkligt lång vecka. Blir lagom irriterad på sånt där jävla beteende. Orka missunsamma gubbar. Dom borde arbeta i svenska musikaffärer istället för att vara besserwissrar på forum.
Fidden Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 Och vill man inte ha nånting säger det inte ett jota om vad någon annan vill ha.
k9 (oregistrerad) Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 Jag vill också ha en el-tolva. Grymt bra att lägga komp med. Man kan ju mixa tillsammans med en vanlig elgitarr få att få riktigt snygga effekter.
k9 (oregistrerad) Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 Jag är inte så förtjust i Gibson men ändå vill jag ha en... 😕
k9 (oregistrerad) Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 (redigerat) Funderar på om jag borde köpa denna Universal Audio LA-610 MK2 nu.. http://www.blocket.s...11.htm?ca=6&w=1 Redigerat 19 augusti 2014 av k9
k9 (oregistrerad) Postat 19 augusti 2014 Postat 19 augusti 2014 Om googles kartor ger en tidsangivelse på en sträcka, och apples kartor säger att det skall ta en timme längre, vilken skall man lita på? Den om visar rätt såklart. Allt annat vore ju dumt. 😑
Recommended Posts