Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ujujuj de va dyrt! 😮

Fast om man importerar från usa kostar den 17... Om man tänker så, så ligger utsatt pris enligt din regel. Ska nog försöka pruta lite ändå pga taskig marknad för annat än fender o Gibson.

För övrigt tycker jag den låter helt ok i de få klipp jag hittat, men jag gillar att folk snackar skit om gretsch. Det får mig att känna mig lite indie xD

Postat

Hur ofta vill man ha en tolvsträngad elgitarr? Massa mycke pengar för en tolva man inte använder så ofta. Hellre en lika sixstring… ?

Jag lovar att försöka komma ihåg att inte köpa gitarren åt dig, men då får du allt försöka vara något mindre besserwissergubbfanaktig.

Postat

Det var samma visa när jag köpte min blackstar-combo... Då hette det att jag skulle tycka det var kul en vecka och sen minsann aldrig använda den mer. Jäkligt lång vecka.

Blir lagom irriterad på sånt där jävla beteende.

Postat

Det var samma visa när jag köpte min blackstar-combo... Då hette det att jag skulle tycka det var kul en vecka och sen minsann aldrig använda den mer. Jäkligt lång vecka.

Blir lagom irriterad på sånt där jävla beteende.

Orka missunsamma gubbar. Dom borde arbeta i svenska musikaffärer istället för att vara besserwissrar på forum.

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag vill också ha en el-tolva. Grymt bra att lägga komp med. Man kan ju mixa tillsammans med en vanlig elgitarr få att få riktigt snygga effekter.

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag är inte så förtjust i Gibson men ändå vill jag ha en... 😕

k9 (oregistrerad)
Postat

Om googles kartor ger en tidsangivelse på en sträcka, och apples kartor säger att det skall ta en timme längre, vilken skall man lita på?

Den om visar rätt såklart. Allt annat vore ju dumt. 😑
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.