slejnard Postat 23 maj 2014 Postat 23 maj 2014 Kunde iofs ta det nu men ska byta abonnemang i samma veva på telen 😑
Guitar Nilsson Postat 23 maj 2014 Postat 23 maj 2014 Det är en på FB som frågar hur man gör för att spara eller ladda ner låtar jag lagt ut på Soundcloud... Går det öht att göra? Med de grejer jag har kan jag ju spela av allt från internet via hörlursuttaget, men såna grejer har ju inte normalfansen...
Fidden Postat 24 maj 2014 Postat 24 maj 2014 Det är en på FB som frågar hur man gör för att spara eller ladda ner låtar jag lagt ut på Soundcloud... Går det öht att göra? Med de grejer jag har kan jag ju spela av allt från internet via hörlursuttaget, men såna grejer har ju inte normalfansen... Om du vill göra en låt nedladdningsbar går du in på editeringssidan för den låten (via den lilla pennsymbolen) och hittar längst ner 3 st "advanced settings". En av dem gör låten nedladdningsbar.
Guitar Nilsson Postat 24 maj 2014 Postat 24 maj 2014 Om du vill göra en låt nedladdningsbar går du in på editeringssidan för den låten (via den lilla pennsymbolen) och hittar längst ner 3 st "advanced settings". En av dem gör låten nedladdningsbar. Undrar om man törs göra det med en cover som det här var. 🙂
slejnard Postat 24 maj 2014 Postat 24 maj 2014 Jaha kaffediggare, hur står det till??? Här står javan i blom! ☺️
Naymari Postat 24 maj 2014 Postat 24 maj 2014 Håller på att arra upp en låt. Melodin blev bara så lökig i tonarten och harmoniken som låtskrivarna gav mig. Testade lägga om allt med dorisk harmonik. Känns fräscht helt plötsligt! ☺️
Zakyath Postat 24 maj 2014 Postat 24 maj 2014 satte sån där compress-grej för skavsår på mitt sönderspelade lillfinger, fungerar utmärkt 😆 kanske borde behålla det där för att undvika framtida skador av samma slag! det är ju fräscht om inte annat.....
Naymari Postat 24 maj 2014 Postat 24 maj 2014 https://www.youtube.com/watch?v=Y5rhlpiWIAY Detta är bara ett räkneexempel. xD Va i helv.... 😳
Zakyath Postat 24 maj 2014 Postat 24 maj 2014 kom nyss på ett par riff med sån där orientalisk skala... kan nog bli spännande!
drloop (oregistrerad) Postat 24 maj 2014 Postat 24 maj 2014 Asså så här.... https://soundcloud.com/opolopo/the-jacksons-everybody-opolopo-extended-disco-tweak
slejnard Postat 24 maj 2014 Postat 24 maj 2014 Då var man i Öjebyn en schwäng! Chilla husbil å lukta karl. 😑
k9 (oregistrerad) Postat 24 maj 2014 Postat 24 maj 2014 låter som en parodi på "vanliga" politiker 😄 Låter ju som en helt vanlig politiker som gör parodi på riktigt.. 😑
k9 (oregistrerad) Postat 24 maj 2014 Postat 24 maj 2014 Åska och brandbilar till tusan här just nu. Som tur är så åker brandnissarna bara förbi här... för en gångs skull.. 😐
Zakyath Postat 24 maj 2014 Postat 24 maj 2014 Your browser does not support the HTML5 audio tag fingrarna är helt trasiga efter allt spelande så orkade inte köra tillräckligt för att sätta denna tight... här hör ni iaf dynamiken i mad professor sweet honey overdrive. den är på med samma inställningar från början till slut
Zakyath Postat 24 maj 2014 Postat 24 maj 2014 (redigerat) Nää, mer tight kan det bli! Men jag har spelat så mycket nu några dagar på raken, så jag har inte mycket hud kvar på fingertopparna... fick nöja mig med hur det var! jåh, jag är väldigt nöjd med pedalen som jag sagt upprepade gånger nu 😄 Redigerat 24 maj 2014 av Zakyath
Recommended Posts