slejnard Postat 29 december 2014 Postat 29 december 2014 ☺️ Risig i kistan. Varit å pazo:at tre gånger idag. 😑
Den Gode Postat 29 december 2014 Postat 29 december 2014 Jag funderar på att skippa kommatecken och ersätta dom med punkter och utropstecken i stället. Så att det bli lite mer tryck i der jag skriver!
k9 (oregistrerad) Postat 29 december 2014 Postat 29 december 2014 ☺️ Risig i kistan. Varit å pazo:at tre gånger idag. 😑 Jo tre pizzor blir lite väl mycket innan lunch.. . 😛
k9 (oregistrerad) Postat 29 december 2014 Postat 29 december 2014 Meh nu v art jag ju sugen på en el Pazo jue... 😐 Konstigt att någon skriver att de skiter mycket och att jag blir sugen på pizza av det.. . 😳 😊 😊 😱 😱
k9 (oregistrerad) Postat 29 december 2014 Postat 29 december 2014 Till 20 000 totalt alltså. 😑 Gomorron... G'morrn! Sovit gott?
Den Gode Postat 29 december 2014 Postat 29 december 2014 Höll mig vaken för att se på nyheterna. Men jag är osäker på om det var värt det. Förstår inte riktigt vad de pratar om. 😱 Har inte alliansen blivit blåsta?
k9 (oregistrerad) Postat 29 december 2014 Postat 29 december 2014 Har inte alliansen blivit blåsta? Nmja. Deras budget hotar ju att förvärra läget så de blev blåsta när SD röstade på den. Problemet var ju att jag inte var koncentrerad nog att ta till mig allt som sades om båtbränder och saknade flygplan osv.
Den Gode Postat 29 december 2014 Postat 29 december 2014 Nmja. Deras budget hotar ju att förvärra läget så de blev blåsta när SD röstade på den. Problemet var ju att jag inte var koncentrerad nog att ta till mig allt som sades om båtbränder och saknade flygplan osv. Vad pratar du själv om? Politik eller båtbränder?
k9 (oregistrerad) Postat 29 december 2014 Postat 29 december 2014 Gårdagens nyheter från rapport. Det är ju inte bara politik i nyheterna. 😉
Neosus Postat 29 december 2014 Postat 29 december 2014 Jag funderar på att skippa kommatecken och ersätta dom med punkter och utropstecken i stället. Så att det bli lite mer tryck i der jag skriver! Jåh... Man kan ju skriva en massa punkter oxå... Fast då blir det inte samma ton i inläggen.... lixom.........såatte!
k9 (oregistrerad) Postat 29 december 2014 Postat 29 december 2014 Nu ska jag se viva hate. Lite små kul faktiskt.
k9 (oregistrerad) Postat 29 december 2014 Postat 29 december 2014 Jåh... Man kan ju skriva en massa punkter oxå... Fast då blir det inte samma ton i inläggen.... lixom.........såatte! Sjä lv tyc k e r jagatt ma n k an vari era si na mel l a nsla g li te merafantasi fu ll t
Neosus Postat 29 december 2014 Postat 29 december 2014 Vad hände med forat nu då?? 😏 Jadu... Det kan man fråga sig.... Såatte........ ......... ..... .. 😑 Sjä lv tyc k e r jagatt ma n k an vari era si na mel l a nsla g li te merafantasi fu ll t J åh
k9 (oregistrerad) Postat 29 december 2014 Postat 29 december 2014 NU ÄR NEDRÄKNINGEN IGÅNG! 🥰 🥰 http://www.svtplay.se/video/2552268/ishockey-junior-vm caps off plz
slejnard Postat 29 december 2014 Postat 29 december 2014 Jåh viva hate e bjaaaaaa! Nu ska vi repa lite här hemma!
Den Gode Postat 29 december 2014 Postat 29 december 2014 Jåh... Man kan ju skriva en massa punkter oxå... Fast då blir det inte samma ton i inläggen.... lixom.........såatte! Eller oxå kan man helt enkelt bara skriva vad man tänker och tycker!
Den Gode Postat 29 december 2014 Postat 29 december 2014 NU ÄR NEDRÄKNINGEN IGÅNG! 🥰 🥰 http://www.svtplay.s...ockey-junior-vm caps off plz Vad tror du om matchen då? Det är fotbollsvmkrönika (vilket jävla ord) innan oxå.
Neosus Postat 29 december 2014 Postat 29 december 2014 Eller oxå kan man helt enkelt bara skriva vad man tänker och tycker! Jåh.... det kan man göra..... om man kan tänka alltså..... såatte... 😑
Den Gode Postat 29 december 2014 Postat 29 december 2014 Och så har claes malmberg sålt röven till reklambranchen. Han resonerar så här: http://www.expressen.se/gt/sjalvklart-var-det-for-att-jag-fick-bra-betalt/
k9 (oregistrerad) Postat 29 december 2014 Postat 29 december 2014 Vad tror du om matchen då? Det är fotbollsvmkrönika (vilket jävla ord) innan oxå. Haha! Jag har inte så bra koll på Hockeyn alls. Följer ju nästan bara JVM när det spelas. Men så här gissar jag: Tror att vi kan vinna om vi får ryssen ur balans. Ryssarna brukar ju vara individualister snarare än lagspelare, nu för tiden. Så kan man reta upp en eller två av dem så tappar de ofta lagandan och åker runt och är tjuriga på varandra istället. Men samtidigt så har Juniorkronorna spelat lite väl mycket TV-pucks hockey detta JVM så då kan individuella spelare vara direkt avgörande för att ryssarna ska vinna matchen med. Tror att de blir mycket mål, men om det bara blir många mål i en kasse återstår att se. Kanske 4-3 (fler mål om det ska avgöras på straffar) eller 5 - 1 till något av lagen. Gissar att målvakterna kommer att avgöra matchen. Eller iallafall en av dem. Vilket lag som vinner är jag osäker på men jag tror att Juniorkronorna har goda chanser ändå.
Neosus Postat 29 december 2014 Postat 29 december 2014 JO... nån kommer att vinna den saken är klar... 😑
k9 (oregistrerad) Postat 29 december 2014 Postat 29 december 2014 Haha! Var det så uppenbart att jag försökte ge ett svar utan att svara alls? 😆 😊
k9 (oregistrerad) Postat 29 december 2014 Postat 29 december 2014 Övar mig för att kunna vara med i kommunalvalet nästa val. 😉
Recommended Posts